jak se k hubnutí dokopat

moje jídelníčky, kdy a co jíst

jak rychle pálit tuk

jak žít zdravě a lépe navždy

ÚVOD

KAPITOLY

ČASTÉ OTÁZKY

BŘICHÁČ TOM

Výsledky vašeho hubnutí v kurzu po prvních dnech

Jak se Vám daří s hubnutím a co se dá ještě zlepšit

Je to necelých 14 dní, kdy se mnou začali první z Vás hubnout v rámci mého kurzu a někteří už hubnou od minulého roku. Co je nového?

1. Novinka – kila jdou dole líp, než většina z Vás čekala

Daří se Vám snižovat váhu přirozeně podle mého jídelníčku. Když vyberu několik z Vás, tak Jitka má za 14 dní 2,5 kg dole, Pavla 4 kg, Petra začala později a má 1 kg dole, Hanka zatím 3 kg atd. To jsou výsledky jen těch, kteří mi to včera napsali a můžu to tak hned využít jako motivaci pro Vás, že to jde.

2. Novinka – daří se Vám omezit chuť na sladké

Napsali mi jen dnes 2 lidi z kurzu, že i když si můžou dát za odměnu nějakou nezdravou věc, tak na ní nemají chuť:-) Tak to je, minimálně pro mě, překvapení. Ale je to jen známka toho, že díky mému jídelníčku má tělo všechny potřebné živiny a nestrádá jako při těch nesmyslných dietách.

3. Novinka – cítíte se mnohem lépe a zmizelo nafouklé břicho

To, že se cítíte mnohem líp, je jen známka toho, že tělo má vše, co potřebuje a hlavně máte dobrý pocit ze sebe sama a to je moc důležité. Nafouklé břicho byl předtím velký problém mé přítelkyně. Vlastně po každém jídle měli kdysi nafouklé břicho. Po té zdravé stravě, co jsme drželi, tak to odeznělo Je to špatným trávením a těžkými jídly. Takže za tuto změnu u Vás jsem asi nejvíce rád.

Výsledek? Výborný!!!

Ten začátek je u někoho rychlejší a u někoho pomalejší. Důležité je, že i při tom dostatku potravy, jde váha dolů. Přesto mi někteří píšete, že se až bojíte jíst tolik jídel, že ještě přiberete:-) Opravdu není nutné se bát.

A ještě jedna novina a to z naší rodiny….

Až potom, co jeden člen naší rodiny viděl můj Facebook a viděl kolik lidí hubne, tak se odhodlal do toho jít taky A to jsem ho nemohl dokopat celé měsíce Znáte to, pod svícnem je největší tma a nejhůře se přesvědčuje někdo, koho znáte nejlépe celý život.

Dal jsem mu soupis přesně mého jídelníčku, který máte i v kurzu. Je pravda, že má opravdu vysokou nadváhu. K tomu vysoký tlak, bere prášky na tlak, vysoký cholesterol, zvýšený cukr, žádný pohyb, 55 let. Ale nedalo mu to a šel do toho taky.

A hlavně jsem rád, že má fakt zájem a volá mi, jestli si může dát to a to a jestli už teď může jíst:-) Prostě je vidět, že chce a to je důležité. Na Facebooku mi zas někteří lidi tvrdili, jak není možné, že tolik zhubl, že tomu nevěří a podobně. Upřímně mě podobné komentáře udivují a proto jsem mu schválně řekl, že se musí fotit a posílat mi fotky. Ta váha sletí vždy na začátku hodně dolů a potom se začne zpomalovat. Si představte, když někdo jí nezdravě a ve 2 v noci jí salám s rohlíkem, tak zdravá strava plná živin musí s tělem pohnout. Začal ve středu 15.1. a v neděli 19.1. o 3,9 kg méně. Možná je to částečně voda, ale částečně už i tuky. Uvidíme, jak to půjde dál. Cíl máme 80 kg do léta.

Váha 15.1. 98,1 kg

Váha 19.1. 94,2 kg

Jak vidíte, tak to jde. Jen stačí chtít. Jediná věc, která mě momentálně mrzí, že věnuji přípravě, dotazům a všemu okolo celé dny od pondělí do neděle. Až do pozdní noci, jako dnes. A přesto se najdou někteří, kteří na mě útočí, že kurz není zdarma. Nechápu to, protože cena je nejnižší ze všech podobných kurzů a jen sestavení jídelníčku u výživového poradce často stojí přes 1000 Kč. Já mám 3 měsíce podporu, přístup ke všemu a ještě osobní zkušenosti a to vše jen za cenu 690 Kč na 3 měsíce? To je 7 Kč denně.

I když mi přijde denně 20 pozitivních emailů, tak ten jeden rýpavý mě vždy zamrzí. Přesto budu bojovat dál a bojujte s kily i Vy, o mé rady v kurzu rozhodně nepřijdete!!!

Hezký den Vám přeje Tom

Můj návod na hubnutí

kurz Břicháče Toma obsahuje

  • můj jídelníček s jídly, které jsem jedl
  • potraviny, které využívám + nákupní lístek
  • recepty na jednoduchá jídla, která vařím
  • jak spalovat tuky rychle a nedřít se hodiny v posilovně (návody a vysvětlení)
  • desítky kapitol plných informací, videa, osobní zkušenosti
  • bez počítání kalorií a vážení jídel
  • bez dodržování tepové frekvence
  • přístup k informacím ihned online
  • 3 měsíce každý den nakopnutí – nebudete v tom sami!
  • možnost osobní konzultace a dotazů