Omezujete pečivo nebo ho vůbec nejíte?

Jíte na snídani jen ovoce a na svačinku si dáváte jablko?

Jíte hlavní jídlo bez přílohy jen se zeleninou?

Večeříte zdravé saláty bez pečiva?

 

A přesto máte kila navíc a nehubnete???


Proč to zdravé nefunguje?

Pokud někdo chce zhubnout, jako první věc, se kterou začne, jsou velké dávky ovoce a zeleniny po celý den. Většinou se vynechá pečivo, vynechají se přílohy, na svačinku se doporučuje opět jen ovoce a na večeři např. zeleninový salát.

Vše to vypadá nesmírně zdravě a ono to i zdravé je, ale nebude to fungovat na snížení váhy dlouhodobě a hlavně tento způsob stravy není trvale udržitelný.

Takto se stravujou tisíce lidí a přesto nejsou spokojení s tím, jak vypadají. Přitom stačí pár věcí změnit a výsledky se dostaví. Nejhorší ovšem je, že díky přemíře zeleniny a ovoce a naopak omezení příloh a pečiva, se Vám extrémně zpomalí metabolismus.

To poznáte tak, že nemáte skoro nikdy hlad, nemusíte snídat, obědvat, sníte velmi malé porce a přesto máte kila navíc. Při jakémkoliv prohřešku potom hned začnete přibírat. Doslova někdo říká, že přibere jen z rohlíku nebo jablka.


Stravujete se podobně? 

Ukázka jídelníčku, který nepřináší žádné výsledky na váze

shadow-ornament
  • snidaně: jogurt, banán, cereálie
  • svačina: jablko
  • oběd: kuřecí plátek s dušenou zeleninou
  • svačina: jogurt
  • večeře: zeleninový salát s rajčaty a sýrem

Tento jídelníček jsem dostal snad už od tisíce žen. Každá mi k tomu psala celkem podobný příběh. Začaly se stravovat zdravěji. Snaží se držet tento jídelníček. Ze začátku byl úbytek na váze cca 3-5 kg. Potom ale váha začala stagnovat. I když přidaly cvičení a mají dostatek pohybu, tak váha pořád stojí. I při nadváze 10 nebo 20 kg se váha nepohne ani o kousek. Naopak se začíná sama zvyšovat, i když mají pocit, že skoro nic nejí. Už se bojí jíst cokoliv jen ze strachu z přibrání.

A ta nejhorší věc? Mnoho žen sice v začátku takto zhublo pár kilo, ale jakmile si někde daly dezert, jídlo s přílohou, pivo nebo nějaké nezdravé sváteční jídlo, tak hned začaly přibírat. Tento jídelníček se totiž nedá trvale udržet!!! A hlavně je pro tělo výživově chudý, proto tělo ani nehubne a naopak později přibírá na váze. Je to začarovaný kruh, ve kterém se můžete točit několik let a není úniku.

Jak naše tělo funguje?

Základní principy, mýty, lži a polopravdy

K tomu, abyste vyřešili nadváhu, zhubli a cítili se dobře

Tím, že budete jíst méně, začnete hubnout?

Toto je největší nesmysl, který se už několik desítek let šíří mezi lidmi různými články a jsou na něm založeny všechny diety! Tím, že přestanete jíst, nevyřešíte svou nadváhu! Tělo se naopak zasekne!

Původně jsem si to taky myslel, že pokud nedám tělu jídlo, tak logicky začnu hubnout, protože tělo využije ty tuky, které na sobě má. Bohužel to tak nefunguje! Držel jsem diety celý život a nikdy se mi nepodařilo zhubnout. Až nyní jsem konečně štíhlý podle mých představ.

Základní princip, kterým se řídím

Musíte vědět, z jakého důvodu si naše tělo tuk vlastně drží. Tuk je ochrana těla! Je to taková zásoba pro tělo na horší časy. Čím více ho máte, tím více bylo tělo v minulosti vystaveno nějakým problémům, tlakům, omezováním v jídle, zvýšenému psychickému tlaku, který jste řešili sladkostmi  atd. A díky tomu všemu si tělo vytvořilo tukové zásoby jako ochranu.

Začněte opravdu jíst, rozjeďte metabolismus 

Tímto způsobem tělu naznačíte, že nemá důvod si dále držet zásoby tuku. 

Jediná cesta, jak z toho všeho vyjít ven a zhubnout, je ukázat tělu, že nemá důvod si tyto zásoby tuku držet! Až když jsem toto začal praktikovat na sobě, tak jsem opravdu viděl výsledky. Zhubl jsem 27 kg a 33 cm v pase a váhu si už 3 roky držím.

Jestli chcete zhubnout opravdu trvale, tak musíte přestat omezovat přílohy a snižovat porci jídel, ale naopak začít pomalu přidávat v jídle. Chvilku bude trvat, než si na to tělo zvykne. Možná v počátku můžete sledovat i menší příbytek na váze, ale během 14 dní si tělo zvykne a váha začne pomalu klesat a tělo se začne přirozeně zbavovat tuku. Je ale velmi důležité, co jíte a jaké poměry živin takové jídlo má. 

Je to opravdu jediná cesta, jak trvale zhubnout. A hlavně a především! Když zhubnete takto přirozeně, nepotká Vás JOJO efekt, nepřiberete zpět a váhu si udržíte.

Nemusíte se tak bát potom jakékoliv oslavy, čehokoliv, kde na Vás čeká něco trošku nezdravého, protože budete mít rozjetý metabolismus a tělo vše co je i nezdravé bez problémů spálí.

 


Co se stane, když…

Co se stane, když budete jíst jen stravu postavenou z velké části na ovoci a zelenině?

Tělu začnou za pár týdnů chybět sacharidy, které jsou hlavním zdrojem energie. Vy začnete být více unavení, hubnutí se zastaví a hlavně - začnete mít chuť na sladké všeho druhu! Protože právě cukr tělu chybí, tak jej začne chtít ve velkém. Začne to malou tyčinkou, kouskem čokolády, potom už větší tyčinkou a skončí to absolutním katastrofálním přežíráním večer, kdy sníte vše, co uvidíte.

Protože tělu vše podstatné chybělo minulé týdny, vše, co nyní sníte, začne tělo ukládat do tukových zásob. A to okamžitě!!! Tedy vše, co jste minulé dny a týdny omezovali, nakonec přece jen sníte a ještě přiberete více, než dříve.

Dáva smysl se stravovat jen na zelenině a ovoci kvůli hubnutí? Nedává to žádný smysl!

Pokud nebudete jíst pečivo, nebudete jíst přílohy a budete večeřet a svačit jen zeleninu nebo ovoce, opět vás dříve nebo později JO-JO efekt potká.

Nedělejte chybu jako já a tisíce dalších, kteří jsme si tím i prošli a absolutně si tak rozhodili metabolismus.

Sdílejte se svými přáteli.

Co je potřeba k tomu, aby vše fungovalo:

  • nevynechávat pečivo, ale zároveň volit správné pečivo
  • nejíst na svačinku jen ovoce nebo jogurt (málo výživné svačinky, nedají tělu potřebné živiny)
  • nezaložit stravování na přemíře zeleniny a ovoce (tělo bude opět podvyživené)
  • Vydržet! Tělo Vás nejdříve bude zkoušet,potom začnou mizet centimetry.

Moje cesta k trvalé štíhlosti a jednoduché stravování založené na rychlých vyvážených jídlech je mnohem lepší volba.

Mé knihy se zkušenostmi a recepty k trvale štíhlé postavě najdete na: www.brichactom.cz


Čím jsou knihy zajímavé a co v nich najdete?

  • jak se začít stravovat jiným a přesto jednoduchým způsobem
  • jak rozjet metabolismus, abyste nemuseli řešit už nikdy nadváhu
  • jaké přírodní spalovače tuku vám můžou pomoci a máte je doma
  • jak zahnat chuť na sladké a kdy můžete jíst i něco sladkého bez trachu z přibrání
  • kdy můžete jíst cokoliv a nepřiberete ani gram
  • jak vypadal můj denní režim, co jsem jedl, kdy a kolik
  • obě knihy mají dohromady přes 150 receptů na jednoduchá jídla, která jsem si speciálně sestavil s vyváženým poměrem živin
  • proč není ovoce ideální na hubnutí a kolik jsem ho jedl
  • jak má vypadat svačinka a co by mělo obsahovat každé jídlo?
  • jak se stravovat na oslavách, na cestě nebo výletech
  • zjistíte, že si nemusíte jídlo vážit a počítat kalorie
  • i když já jsem chlap, 99% všech čtenářek mých knih jsou ženy, způsob funguje na muže i ženy
  • věk nerozhoduje: nejstarší paní, která zhubla podle mých knih má 83 let
  • …a spoustu jiných informací, které mi pomohly se zbavit nadváhy

Jak jsem zhubl 27 kg a našel jsem jídla, která mi pomohla zhubnout i udržet postavu

Zapomeňte navždy na diety! Jsou absolutně k ničemu. Můžete je držet klidně každý rok a každý rok zhubnete a zas přiberete zpět. Rozjeďte metabolismus, zmeňte pár věci ve svém stravování a hlavně se dobře najezte!

Napsal jsem o mém způsobu 2 knížky. První kniha (Břicháč Tom) je celý můj postup a zkušenosti. Druhou půlku knihy tvoří recepty. Druhá kniha (Rychlovky a chuťovky Břicháče Toma) je doplnění rad z první knihy a, ale je hlavně kuchařkou. Vymyslel jsem si totiž vlastní recepty, tak aby se daly pokud možno připravit do 30 minut a netrávil jsem v kuchyni věčnost.

Za 6 měsíců si tyto knihy koupilo přes 30 tisíc lidí.


Vaše zkušenosti

Břicháč Tom

Jak jsem zhubl 27 kg a jak můžete i VY!

První knížka, kterou jsem sepsal jako inspiraci pro ty, kteří nechtějí bojovat s nadváhu dietami. Všude na internetu koleju spousta nesmyslů, které si ještě vzájemně odporují a samotnému mi trvalo dlouho, než jsem zjistil, co opravdu funguje.  Shrnul jsem tam své zkušenosti a principy, které jsem předtím nikde nenašel a vše si zkoušel na sobě. První polovina knihy je věnována informacím. Druhá polovina knihy je zaměřená na jídlo, inspirace na svačiny, jednoduché obědy, večeře i zdravější mlsání.

Knihu si koupilo od dubna letošního roku přes 20 tisíc z Vás. Aktuálně je vyprodaná, najdete ji v některých obchodech. Dotisk bude hotový 4.12. v omezeném počtu. Knížku si můžete předobjednat, abyste ji měli jistou.


Objednávka v ČR – cena 249 Kč, nyní za 199 Kč - Objednat -

Objednávka Slovensko – cena 10,76 E - Objednat -

Rychlovky a chuťovky Břicháče Toma

Pokračování prvního dílu s doplněním informací, na které se mě často ptáte. Kniha je ale hlavně kuchařkou s dalšími recepty na jednoduché vaření. Možná se říkáte: Další zbytečná kuchařka, kterých jsou tisíce a internetu stovky receptů zdarma? Klidně vyberte z nich. Já jsem si ale recepty sestavil tak, aby poměr živin byl vyvážený, byly dobré, rychle připravené a chutnaly celé rodině. Což většina receptů nesplňuje a proto se nikomu nechce zdravěji vařit. Protože je to zdlouhavé, z těžce dostupných surovin atd. tyto recepty jsou z 99% tvořeny běžně dostupnými potravinami.

Najdete v knize jak snídaně i ty rychlé z hrnečku za 3 minuty, polévky, nápoje, obědy, večeře a velkou část sladkých receptů pro zdravé mlsání bez výčitek.


Objednávka v ČR – cena 299 Kč, nyní za 239 Kč - Objednat -

Objednávka Slovensko – cena 11,24  E - Objednat -