Proč nehubnete podle Vašich jídelníčků

Základní chyby po zhodnocení více než 60-ti jídelníčků

shadow-ornament

Minulý týden jsem si říkal, že Vám vyjdu vstříc a ukážu Vám jaké chyby Vám brání ve zhubnutí. Dostal jsem od Vás přes 60 vyplněných formulářů.

No popravdě mě až překvapilo, že se všichni stravují skoro podobně. To je docela zvláštní. Čekal jsem, že ty rozdíly budou větší.

U některých jsem byl překvapený až moc, protože se tam objevovaly věci jako 6 káv denně, bramborák na večeři. Tam jsem moc ani nevěděl, co odepsat. Někdo pro změnu napsal, že snídani nestíhá, oběd někdy jo někdy ne a na večeři podle času. Buď něco malého nebo nic. No z toho mi vyšlo, že někdy přes den ani nejí:-) Strávil jsem tím celý pátek a tady jsem sepsal shrnutí. Doufám, že někomu to otevře oči. Tomu komu ne, tak už nevím, co poradit. Jen vím, že ta cesta tudy nevede.

Za formuláře Vám děkuji, ale už je prosím nevyplňujte. Nezvládám časově odpovídat.

CHYBA nejzásadnější – JÍTE MÁLO

To je to, čemu se budete divit. Nehubnete ale proto, že jíte málo. Tady je mé vysvětlení, PROČ

Psaly mi slečny odhadem kolem 25-ti let i ženy okolo 50-ti let. Všechny jí velmi VELMI málo. I přesto, že Vaše tělo potřebuje méně jídla, než mé tělo muže, tak jíte nedostatečně.

Co se obecně píše všude o hubnutí?

Všude se dočtete takovou tu hlášku: „abys hubla, musíš mít větší výdej, než příjem“. Je to sice pravda, ale není to tak snadné, jak to vypadá. Když budete jíst extrémně málo, tak NEZHUBNETE!

Tělo potřebuje nějaký příjem potravy na zajištění základních funkcí těla. Vy abyste hubli, tak nemůžete snížit příjem pod určitou hodnotu. Když to uděláte, ta nebudete myslet, začnou Vás bolet klouby a vůbec Vaše tělo bude trpět a nebude fungovat. A co HLAVNĚ? NEBUDE HUBNOUT! Protože jíte pod kritickou hodnotou.

Co se děje ve Vašem těle, když jíte tak málo?

Tělo začne šetřit!  Protože mu nestačí množství energie na základní funkce, tak začne šetřit a začne si dělat zásoby. Proto někteří lidi přibírají i z běžného jogurtu nebo rohlíku. Protože tělo se seklo a vše si ukládá pro ještě horší časy, který by mohly přijít.

Představte si to jako, když za války přišel první nálet a lidi nevěděli, co bude. Co udělali? Vykoupili obchody a udělali si zásoby, kdyby bylo ještě hůř. Přesně to udělá Vaše tělo, když mu nedodáte živiny. Uloží si vše do tuku a neukrajuje z tuku. Co kdyby bylo hůř?

Příklad jídelníčku jedné paní

snídaně: tmavý chléb, 2 plátky+lučina

svačina: pomeranč

oběd: rýže + zelenina

svačina: jogurt

večeře: okurka + cottage

Co je špatně na tom jídelníčku?

Na první pohled to vypadá docela zdravě. To ano! Jako zdravé jídlo pro člověka bez nadváhy, proč ne?! I když měl bych výhrady. Ale na hubnutí? ROZHODNĚ NE!

Tento jídelníček zajistil, že tělo zpomalilo metabolismus, zastavilo hubnutí a místo hubnutí přibírá a ukládá si zásoby. Aby paní začala hubnout, měla by jíst cca 2 x tolik. A hlavně správně složená jídla. Toto jídlo nic takového nezajistí.

Aby paní nepřibírala ani nehubla, měla by jíst cca 3 x tolik. Potom by teprve tělo bylo správně vyživené.

Aby Vaše tělo začalo hubnout a přestalo šetřit, musíte začít POŘÁDNĚ JÍST! Píše mi hodně z Vás, že se bojíte jíst, abyste nepřibrali. Prostě musíte překonat strach, jinak se nedostanete ze začarovaného kruhu. Lidi z mého kurzu mi píšou, že by nikdy nevěřili, že budou hubnout a přitom se cpou od rána do večera.

CHYBA č.2 – ŠPATNÉ SVAČINKY

Někteří z Vás už jedí pravidelně, někteří tu pravidelnost nedodržují. Jenže pravidelné jídlo musí být správné jídlo. A správné jídlo na svačinku není JOGURT, není KEFÍR, není OKURKA, není OVOCE!

Proč na svačinku NE ovoce?

Abyste hubli, potřebujete rozjet metabolismus na celý den. A právě proto je nutná ta pravidelnost, která udržuje rozjetý metabolismus na celý den. Většina lidí, kteří mi psali jedí na svačinku jablko, několik z nich banán a pár pomeranč. 

Jenže ovoce = rychlé cukry + trochu vitamínů. Zvýší Vám to krevní cukr, který až klesne, tak za hodinku máte zase hlad. Absolutně to nijak nepomůže v hubnutí! Je to zdravé to ano. Ale VY chcete zhubnout a tak je třeba jíst JINAK! Tak aby metabolismus byl opravdu rozjetý.

Na svačinku se nehodí ani samotný jogurt ani kefír. Je to prostě málo hodnotné jídlo pro tělo, aby to s ním nějak pohnulo. Je potřeba jíst pravidelně jídla, která budou mít správné složení a vyrovnaný poměr živin. Jinak opět tělu nedáváte nic.

A co je nejhorší, co můžete udělat? Četl jsem, že někteří už večer nejedí a dají si už třeba „jen banán“! Kamarádi moji zlatí, tak to je TO NEJHORŠÍ, co při hubnutí můžete udělat.

CHYBA č.3 – JÍTE ŠPATNÉ DRUHY JÍDEL A POTRAVIN

Krom toho, že někdo jí nepravidelně, tak když už jí tak jsou to jídla, která tělu nic nedají.

Je zvláštní, že skoro u většiny lidí převládá na snídaní rohlík. Přitom rohlík je na přibírání výborná věc:-) Ale na hubnutí to rozhodně není. Víte kolik má běžný rohlík sacharidu? A většinou jsou to právě ty rychlé špatné? Cca 20 g sacharidů. Takže když sníte 3 rohlíky, tak to máte jak jednu běžnou čokoládu. 

Chleba na tom není o mnoho lépe.

Bramborová kaše – někdo mi psal, že na oběd si dá jen něco lehčího: např. bramborovou kaši. Víte o tom, že bramborová kaše má jeden z nejvyšších glykemických indexů? Kolem 8o-ti. To znamená, že se velmi rychle vstřebává do krve a zvyšuje krevní cukr. Na přibírání opět super, na hubnutí rozhodně NE!

A taky bychom mohli pokračovat.

Shrnutí pro Vaše hubnutí

Některé jídelníčky jsou opravdu na hubnutí nevhodné. Pokud jí někdo 2 krát denně a to na oběd vývar a na večeři jogurt, k tomu 6 káv, tak asi tušíte, že nemůžete čekat žádné výsledky. Naopak přibírání. 

U dalších z Vás ty jídla jsou správná, ale ve špatné kombinaci nebo je množství jídla nedostatečné.

Co chybí skoro u všech je zelenina, přitom to bez ní nepůjde!

A ještě moje rada:

Nehubněte extrémním snížením kalorického příjmu. I když se může váha snížit za týden až o 4 kg, tak je to jen voda. Možná trošku tuku, ale za pár dnů až týdnů máte vše zpět. A hlavně se Vám to bude dál vracet, protože tělo si bude dělat po snížení příjmu zásoby na horší časy.

Pro zajímavost: Jedna slečna poslala jídelníček od své fitness trenérky, abych se na to mrkl. Na oběd tam byla bramborová kaše a na večeři ovoce:-) Tak už rozumím tomu, proč mi píšete, že jste po takovém jídelníčku nezhubli:-)

Vše, co jsem popsal jsem si na vlastním těle vyzkoušel a vše popsal a vysvětlil v mém kurzu. V článku jsem Vám popsal, PROČ NE! S mým návodem v mém kurzu zjistíte, JAK ano a hlavně získáte postup, jak začít hubnout a udělat si vše jednodušší.

Investujete 10 Kč denně do svého těla?

shadow-ornament

Online kurz Břicháče Toma

3 měsíce s plnou podporou hubnutí

Online kurz Břicháč Tom na 3 měsíce obsahuje

  • můj jídelníček s přesnými jídly, které jsem jedl
  • potraviny, které využívám + kde je koupit
  • recepty na jednoduchá jídla, která vařím
  • jak spalovat tuky rychle a nedřít se hodiny v posilovně (návody a vysvětlení)
  • desítky kapitol plných informací, videa, osobní zkušenosti
  • bez počítání kalorií , vše jednoduše a efektivně
  • cvičení bez dodržování tepové frekvence
  • přístup k informacím navždy, vše online z Vašeho počítače
  • 3 měsíce každý den nakopnutí – nebudete v tom sami!
  • možnost osobní konzultace a zodpovězení dotazů

Co to je vlastně za kurz a jak to probíhá?

Kurz probíhá online, takže můžete sledovat vše z domu a nikam nemusíte chodit. Po objednání a zaplacení kurzu získáte přístup ke všem informacím.

Tedy k mému jídelníčku, návodům, vysvětlením, motivaci. Následně se přihlásíte do mého 3-měsíčního kurzu a každý den Vám přijde,jako účastníkovi kurzu, email co dělat, na co se zaměřit, jak řešit každodenní problémy s hubnutím, jak se naučit pít, jak cvičit, jak si vše zjednodušit, jak obměnit jídla. Každý den po dobu 3 měsíců. Vše je z mé vlastní zkušenosti. Máte taky možnost

Účastníci mého kurzu mi píšou, že právě tento každodenní email jim nejvíce pomáhá při hubnutí. Vidí, že v tom nejsou sami a pořád je drží motivace.V kurzu jsou muži od 25 let do 60 let. Ženy od 18 do 65 let. Jedna paní hubne i dcerou, která má ještě méně let. Jídelníček funguje na všechny kategorie.

U 2 klientek jsem jídelníček obměňoval, protože nebyly výsledky podle představ, takže jsem poradil individuální postup. Na každého funguje něco jiného, ale 99% účastníků sleduje úbytek váhy i cm. Ty výsledky jsou mezi 2-7 kg během měsíce a 2-11 cm v pasu.

Ukázky z kurzu

Po kliknutí na obrázek získáte plné zobrazení

shadow-ornament

Další kapitoly jsou obsahem kurzu a další jsou obsahem každodenního nakopávače,

který účastníci kurzu dostávají každé ráno v 6:00 hod na email.

Ukázka každodenního nakopávače pro účastníky kurzu

Jste rozhodnuti zhubnout? Začněte hned se mnou

Více informací o kurzu zde

shadow-ornament

Účastníci kurzu mi napsali…


Dobrý den Tome,

nejsem příznivcem Facebooku, přesto Vaše příspěvky sleduji téměř každý den. Rovněž každý den sleduji Vaše webové stránky, ke kterým mám přístup v plném rozsahu. Sám prostřednictvím Facebooku z různých důvodů nekomunikuji. Dovolte mi proto touto cestou Vám poděkovat za Váš přístup k nám, kteří se přihlásili do Vašeho kursu. Je mi 58 let, tedy jen o trochu starší než Váš otec (domnívám se , že je to on, jehož výsledky jste začal prezentovat). I přes svůj věk, jsem se rozhodl zapojit se do Vašeho kursu. Společně se mnou tento kurs využívá i moje manželka, která má rovněž nadváhu. Já sám jsem jsem měl 5.1.2014 104 kg, v sobotu 18.1.2014 jsem již měl 98,8 kg – je tedy vidět, že to skutečně funguje. Můj cíl je 85 kg do 31.5.2014.
Domnívám se, že finanční vklad, který jsem do kursu investoval, je skutečně v porovnání s jinými dietami minimální. Vaše nasazení, které  tomuto projektu věnujete, je obdivuhodné. 
Ještě jednou Vám jménem svým i manželky děkuji a přeji vše dobré.
S pozdravem Jarda.


Tome,díky Vám dnes jedu 6 den a ráno -2kg ani jsem to nečekala mám velkou radost a chut pokračovat, Jana.


Ahoj Tome, jsem moc ráda za to že jsem na Tebe narazila. Za týden dodržování Tvého jídelníčku jsem zhubla 2 kg. Moc dekuju za všechny rady. Petra


Tome, musím se přiznat, nejsem moc důvěřivá.Na začátku jsem váhala, zda do toho jít.Ale překvapilo mě vše, ty podrobné kapitoly, motivace a hlavně už jsem zhubla 3 kg!!! Nyní jsem moc ráda, že jsem na tebe narazila!!! Je to úžasný pocit a cítím se skvěle. Díky moc. Jitka


Tomáši, děkuji za přístup ke kurzu.Nemohla jsem od informací odtrhnout a říkám WOW! Je mi už jasné, proč to nemůže být zdarma, když jste si s tím dal tolik práce. Peněz rozhodně nelituji a věřím, že zhubnu těch svých 20 kg. Hezký den vám přeji a dekuji už nyní za vše Vladka


Ahoj Tome,

děkuji za bleskové vyřízení mého vstupu do kurzu. Myslím,že toho teď máte na svých bedrech požehnaně,ale klobouk dolů za to všechno,čímž jste si prošel a s čím vším se chcete s ostatními podělit;-)

Myslím,že celková částka za Váš kurz není ani trochu přehnaná,za to ohromné množství informací,které lidem poskytnete.Je to průměrná částka za jedno balení  “ zázračných “ pilulí na zhruba 1 měsíc,které stejně nemakají. To už je lepší si za ty peníze místo těch pilulí zaplatit permanentku na nějaké cvičení. Ale většina lidí je netrpělivá a co na sebe nabalovaly několik let,tak to pak chtějí mít za měsíc zhublé. 
Pracuji jako masérka a hodně se zajímám o bylinky,alternativní léčení a zdravý životní styl. Už jsem také ledacos na hubnutí vyzkoušela a tak jsem s velkým zájmem očekávala spuštění Vašeho kurzu. Já sama nepotřebuji zhubnout mnoho,asi 5kg abych lehce dopnula kalhoty,ale jak při masírování vydávám kupu energie a svalovinu mám také dobrou,tak potřebuji spíš vytvarovat určité partie a už se těším,jak vyzkouším Vaše rady.
Velmi Vám fandím a držím pěsti ve Vaší práci.
Mějte se hezky. Rita
http://rita-masaze.webnode.cz/

Můj kurz online z Vašeho domu můžete získat zde

OBJEDNÁVKA ZDE