shadow-ornament

Káva při hubnutí škodí nebo pomáhá?

Může Vám výrazně pomoci, ALE…

Kávu zná každý, přesto se v souvislosti s hubnutím objevuje spousta bludů, různých názorů, zkušeností a otázek. Pomůže Vám tedy vůbec káva při hubnutí nebo spíše hubnutí zastaví?

Můžete být v klidu. Káva Vám při hubnutí může pomoci, ale je nutno vědět, kdy ji pít, s čím a na co si dát pozor. Stejně jako při celém hubnutí.

Pojďme se tedy podívat na to, kdy kávu pít a jak může hubnutí podpořit…

Káva zrychluje metabolismus, tedy celkově podporuje hubnutí

Kávu je možné využít jako „spalovač tuku“. Neexistuje žádná látka, která by přímo přišla k tuku a doslova ho spálila, tedy jakýkoliv název „spalovač“ je spíše zavádějící. Tuky se totiž spalují pouze svalovou aktivitou a můžeme jen mluvit o látkách, které toto podpoří.

Největší výhodou kávy je, že aktivuje tělo, podporuje duševní stav a celkovou fyzickou aktivitu. Proto je vhodné si dát kávu před fyzickou aktivitou.

Znáte ten stav, kdy si dáte kávu a za chvíli se Vám chce spát? Proč?

Je to tím, že účinky kávy se aktivují zejména fyzickou aktivitou nebo napětím. To je docela zvláštní, ale lehce si to ověříte sami. Když si dáte kávu a sednete si k televizi, možná někdy i usnete.

Naopak, když si dáte kávu a potom jdete na procházku nebo cvičit, tak se výrazně aktivuje celé fungování těla a cítíte se svěží a vyvinete i více aktivity. A dokonce to působí i tak, že když se po kávě rozčílíte, tak opět budete aktivnější:-) Je to způsobeno zvýšením krevního tlaku, který není sice dlouhodobý, ale ve spojením s fyzickou aktivitou se její účinek zvyšuje.

Sledoval jsem tréninkové jednotky kulturistů a většina z nich si dává před tréninkem obyčejnou kávu. Je to nejjednodušší a nejlevnější způsob, jak aktivovat tělo před cvičením a zvýšit jeho výkonnost.

Dát si kávu s mlékem a cukrem nebo bez?

Nejhorší ve spojitosti s kávou je, že si ji většina lidí sladí a přidává smetanu. Kdysi jsem si nedokázal představit vypít kávu bez cukru a smetany. Dnes mi vystačí káva bez cukru a jen s kapkou mléka. Vše se dá odnaučit. Pokud chcete zhubnout, neměli byste kávu sladit. Zvyšuje to její energetickou hodnotu. A samozřejmě cukr může veškerou snahu překazit.

Naopak káva bez cukru a bez smetany žádné problémy nepřináší a pomáhá při hubnutí.

Káva a krevní tlak

Káva zvyšuje krevní tlak. To je známá pravda. Ovšem to zvýšení není často nijak extrémní. Je ve Vašem zájmu snížit opravdu váhu a začít hubnout, protože zhubnutí bude znamenat i snížení tlaku. Já jsem měl vysoký tlak. 145/92. To na můj věk není moc dobrá hodnota. Nyní mám tlak 115/74 – tedy ideální hodnota. I větší množství kávy denně mi tlak nijak nevychýlí. Tedy když zhubnete, můžete si kávy dopřávat i více a nemusíte se bát každého šálku jako s kg navíc.

Pokud máte nadváhu, vyplatí se tlak hlídat a vařit si slabší kávu.

Káva s jídlem nebo bez jídla?

Většina lidí je zvyklá pít kávu na lačno a nebo ještě častěji po jídle. Ale měli byste vědět, že káva dráždí žaludek, žlučník a částečně zpomaluje trávení. Tedy není úplně ideální pít kávu na lačno ani hned po jídle. Občas mi bývá po kávě, kterou si dám po jídle, těžko a je to právě způsobeno zpomalením trávení.

Ještě horší účinek má káva se smetanou po jídle.

Ideální je pít kávu až po určité době po jídle, aby se mezitím začalo trávit jídlo, které jste předtím snědli.

Káva před cvičením – ideální a levný pomocník

Využívám kávu před cvičením. Uvařím si malé Presso bez cukru cca 30 minut před cvičením. Může to být i slabší káva. Pokud máte vyšší tlak, raději bych tento způsob volil až něco zhubnete a ověříte si, že Vám to nezpůsobuje žádné problémy. U zdravých lidí jsem si žádného problému nevšiml.

Kávou se tak celkově zvýší aktivita těla, lepší nálada a člověk cvičení „dá více“. Zároveň se zrychlí metabolismus a podpoří se další spalování tuků. Po cvičení se budete zároveň cítit aktivnější i v dalších hodinách.

 Kolik kávy denně si můžete dopřát?

Pokud jste zdraví, tak jsem nenašel prokazatelně negativní účinky v pití kávy. Tedy můžete vypít i 3 šálky denně nebo více. Záleží na Vašich pocitech. Pokud máte problémy s tlakem ze začátku omezte kávu na 1-2 šálky denně a podle tlaku potom můžete i kávu přidat.

Jak využít kávu při hubnutí? Shrnutí:

  1. Kávu nemusíte vynechávat, když chcete zhubnout. Naopak Vám může v mnoha ohledech pomoci při hubnutí. Největší účinek je v celkové aktivaci těla, zlepšení duševní pohody a zrychlení metabolismu.
  2. Nepijte kávu bezprostředně po jídle, abyste nezpomalily trávení jídla. Dopřejte si kávu po 30 minutách až hodině nebo mezi jídly.
  3. 20-40 minut před cvičením si můžete dát kávu pro aktivaci těla a zrychlení metabolismu, který přetrvá i další hodiny. Pokud máte vyšší tlak dejte si buď jen slabší kávu a nebo počkejte až po zhubnutí prvních kg a sledujte svůj tlak krve.
  4. Naučte si vychutnat pravou chuť kávy. Cukr a smetana jsou jen výmysly moderní doby. Káva má výbornou hořkou chuť a jen my si ji chceme přikrášlovat cukrem, který je největší zlo. Jde to se naučit, musíte jen chtít a potom se kávy nemusíte vzdávat už nikdy.

Podobné účinky jako káva mají i další přírodní látky, které zrychlí metabolismus. Mám o tom ve svém kurzu hubnutí i samostatnou kapitolu, kde se tomuto tématu věnuji.

Hezký den a zkuste si vychutnat dnes pravou kávu bez cukru, smetany a dalších sladkostí:-)

Jste rozhodnuti taky zhubnout? 

  • 1

    1 rok hledání a zkoušení

    Celý rok jsem hledal na internetu a zkoušel různé postupy. Většina věcí ale nefungovala a jen jsem tím ztratil čas.

  • 2

    Vytvořil jsem si vlastní systém hubnutí

    Z toho, co jsem zkusil, jsem vybral to nejefektivnější a zhubl tak desítky kilo.

  • 3

    Vytvořil jsem si vlastní systém hubnutí

    Z toho, co jsem zkusil, jsem vybral to nejefektivnější a zhubl tak desítky kilo.

  • 3

    Vytvořil jsem si vlastní systém hubnutí

    Z toho, co jsem zkusil, jsem vybral to nejefektivnější a zhubl tak desítky kilo.

  • 5

    Vytvořil jsem si i vlastní cíle a odměny, abych vydržel

    Bylo potřeba i sám sebe motivovat, jinak by člověk hned ztratil hnací sílu. Ukážu Vám, jak se dokopat a dokázat to!

Tyto a další body mi pomohly zhubnout k dnešnímu dni 27 kg. Není důležitý jen můj jídelníček, který jsem několikrát upravoval, ale musíte vědět i jak opravdu spalovat tuk a neztrácet jen vodu. To je totiž problém většiny diet.

Můžete začít hubnout podle mého návodu i Vy!

Kdo jsem?

Nejsem výživový poradce, ale člověk, který hledal nejefektivnější možnost, jak zhubnout a konečně se to povedlo. Nepřišel JOJO efekt a konečně mám vysněnou postavu.

Tom Kosačík

shadow-ornament

Kurz Břicháče Toma online z Vašeho domova

3-měsíční výzva pro Vaše zhubnutí – jednoduše a efektivně s podporou

Jednoduchý kurz hubnutí pro každého

Svoje rady předávám v mém kurzu hubnutí. Vše je dostupné online přes internet a výsledky jsou vidět na první pohled. Na fotce je paní po 2 měsících v mém kurzu.

arrow

Hubnutí s mými radami na celé 3 měsíce

cena jen cca 10 Kč denně

Objednat hubnutí zde

  • Podrobné sepsaný jídelníček
  • Seznam jídel a s recepty, která jsem jedl
  • Potraviny, které kupuji a nákupní lístek
  • Vysvětlení, CO je třeba jíst a KDY
  • Návod, jak spalovat tuk až 48 hodin
  • Na začátku stačí cvičit 2 x týdně 30 minut
  • Bez nutnosti trávit hodiny v posilovně
  • Bez dodržování tepové frekvence

Jste rozhodnuti zhubnout? Začněte dnes!  3 měsíce za celkovou částku 990 Kč.

Investujete do lepší postavy 10 Kč denně?

 

Mám zájem o kurz a chci začít hned s hubnutím

Nevíte jestli je pro Vás toto hubnutí vhodné? Chcete něco vysvětlit? Rád Vám pomůžu.

Ozvěte se mi na email nebo mi zavolejte na: 774 84 09 07

Vaše zkušenosti s mým hubnutím…

Na sérii fotografií je vidět, jak dobře funguje můj jídelníček na muže (55 let) s vysokou obezitou.

Nejde ale o žádnou dietu, naopak pán neustále jí celý den.

17.1., váha: 96,8 kg

19.1., váha: 94,4 kg

22.1., váha: 93,2 kg

1.2., váha: 91,3 kg

Další Vaše výsledky hubnutí

Ahoj Tome, jsem moc ráda za to že jsem na Tebe narazila. Za týden dodržování Tvého jídelníčku jsem zhubla 2 kg. Moc dekuju za všechny rady. Petra

Ahoj Tome,

děkuji za bleskové vyřízení mého vstupu do kurzu. Myslím,že toho teď máte na svých bedrech požehnaně,ale klobouk dolů za to všechno,čímž jste si prošel a s čím vším se chcete s ostatními podělit;-)

Myslím,že celková částka za Váš kurz není ani trochu přehnaná,za to ohromné množství informací,které lidem poskytnete.Je to průměrná částka za jedno balení  “ zázračných “ pilulí na zhruba 1 měsíc,které stejně nemakají. To už je lepší si za ty peníze místo těch pilulí zaplatit permanentku na nějaké cvičení. Ale většina lidí je netrpělivá a co na sebe nabalovaly několik let,tak to pak chtějí mít za měsíc zhublé. 
Pracuji jako masérka a hodně se zajímám o bylinky,alternativní léčení a zdravý životní styl. Už jsem také ledacos na hubnutí vyzkoušela a tak jsem s velkým zájmem očekávala spuštění Vašeho kurzu. Já sama nepotřebuji zhubnout mnoho,asi 5kg abych lehce dopnula kalhoty,ale jak při masírování vydávám kupu energie a svalovinu mám také dobrou,tak potřebuji spíš vytvarovat určité partie a už se těším,jak vyzkouším Vaše rady.
Velmi Vám fandím a držím pěsti ve Vaší práci.
Mějte se hezky. Rita
http://rita-masaze.webnode.cz/

Ahoj Tome

tak i ja ti pisi email :) ) Zacala sem 4.1. na vaze 90,2 a dneska 1.2. mam 83 :) )) no neni to super  kazdou sobotu se merim a dneska jsem s potesenim zjistila, ze pres boky ci zadek mam o 7 cm mene …. i v jinych partiich jsem se samo zmensila :) ))

z tveho kurzu sem si toho vzala hrozne moc… jen teda jim 5x za den,,, casteji to nestiham :) )
uz sem i pouzila par tvych receptu, a zatim tedy vse nam chutnalo :) )

takze velky diky,, jsi pro me hnacim motorem :) )) rada ctu tvoje stranky a dost se tam inspiruju :) ) a tvoje nakopavaci emaily jsou paradni :) )

Díky Tome a preji hezky den :) ))

Petra

Objednat kurza začít hubnout už dnes

Tome, musím se přiznat, nejsem moc důvěřivá.Na začátku jsem váhala, zda do toho jít.Ale překvapilo mě vše, ty podrobné kapitoly, motivace a hlavně už jsem zhubla 3 kg!!! Nyní jsem moc ráda, že jsem na tebe narazila!!! Je to úžasný pocit a cítím se skvěle. Díky moc. Jitka

Tome,díky Vám dnes jedu 6 den a ráno -2kg ani jsem to nečekala mám velkou radost a chut pokračovat, Jana.

Dobrý den,
našla jsem ve Vašem systému spoustu dobrých rad. Díky za ně. Jelikož při výšce 166 cm vážím 62 kg, nepotřebuji shodit tolik kila, ale spíš se zaměřit na tuk. Rada, jak efektivně cvičit mi rozhodně pomohla. Díky a přeji spoustu spokojených klientů. S pozdravem Jitka H.

Dobrý den Tome,

dovolte mi Vám touto cestou poděkovat za Váš přístup k nám, kteří se přihlásili do Vašeho kursu. Je mi 58 let, tedy jen o trochu starší než Váš otec (domnívám se, že je to on, jehož výsledky jste začal prezentovat). I přes svůj věk, jsem se rozhodl zapojit se do Vašeho kursu. Společně se mnou tento kurs využívá i moje manželka, která má rovněž nadváhu. Já sám jsem jsem měl 5.1.2014 104 kg, v sobotu 18.1.2014 jsem již měl 98,8 kg – je tedy vidět, že to skutečně funguje. Můj cíl je 85 kg do 31.5.2014.

Domnívám se, že finanční vklad, který jsem do kursu investoval, je skutečně v porovnání s jinými dietami minimální. Vaše nasazení, které  tomuto projektu věnujete, je obdivuhodné. 

Ještě jednou Vám jménem svým i manželky děkuji a přeji vše dobré.

S pozdravem Jarda.

Tomáši, děkuji za přístup ke kurzu.Nemohla jsem od informací odtrhnout a říkám WOW! Je mi už jasné, proč to nemůže být zdarma, když jste si s tím dal tolik práce. Peněz rozhodně nelituji a věřím, že zhubnu těch svých 20 kg. Hezký den vám přeji a dekuji už nyní za vše Vladka

Upozornění: Všechny návody vychází z mé vlastní zkušenosti a nenesu zodpovědnost za jejich využití.

Všechny rady, jídelníčky, doporučení konzultujte před použitím se svým lékařem.

Ochrana osobních údajů   Obchodní podmínky   Kontakt

© Břicháč Tom 2013 – 2014