Břicháč Tom

Plněné brambůrky na zdravý způsob

Je to velmi rychlý a zdravý recept buď na večeři a nebo i na rychlý oběd, když nemáte čas nic většího chystat. Suroviny máte za pár korun a jako bonus Vám vznikne při jedné práci další pokrm, který můžete využít další den jako přílohu k masu.

Na přípravu budete potřebovat 4 suroviny a 30 minut.

Porce je pro 2 lidi.

 

- 4 střední brambory

- 1 mozzarella

- 1 mrkev

- 2 rajčata

koření: sůl, pepř, oregáno

1. krok: nachystejte si umytou mrkev, kterou nakrájejte na kolečka a brambory rozpulte.

( z brambor vydlabejte vnitřek a udělejte jakoby skořápku)

3. krok: Uvařené vnitřky brambory a mrkev rozmělněte vidličkou a podle chuti můžete dosolit a opepřit. 

5. krok: Na plech si dáme brambůrky a poklademe kousky rajčete a mozzarelly, ze které vytlačíme vodu.

Posypeme oreganem a můžete i lehce posolit.

Nenechejte si recept jen pro sebe a dejte o něm vědět svým přátelům:

2. krok: Do vařící vody dejte vařit vydlabané brambory  ( i ten vydlabaný vnitřek) a mrkvičku

(vše lehce osolte a vařte asi 15 minut)

4. krok: Toto bramborovo-mrkvové pyré můžete využít třeba další den jako zdravou přílohu ke kuřecímu steaku.

6. krok: Pečeme v předehřáté troubě na 200 stupňů asi 15 minut.

A hned můžete podávat nebo si to nechat jako chuťovku nebo svačinku.

Přes 50 tisíc prodaných výtisků za 1 rok!

Kuchařka se zdravými recepty do 30 minut

Kniha pro ty, kteří se chtějí pustit do hubnutí a už mají dost všech nesmyslných diet. Jednoduše vysvětlené rady s mým příběhem, jak může zvládnout hubnutí opravdu každý a ještě si i jednoduše uvařit za pár minut. Tyto recepty jsem si sestavil během mého hubnutí, kdy jsem zhubl bez držení diety 27 kg. Jídla obsahují snídaně, obědy, večeře i svačinky. Všechna jídla jsou bez přidaného cukru!

Už mě nebavilo si chystat složitá zdravá jídla, kterých jsou na internetu tisíce. Proto jsem si sestavil rychlovky, které chutnají celé rodině. Nemusím tak vařit 2 různá jídla a přitom jíme zdravě.

© 2013 – 2016  Břicháč Tom

www.brichactom.cz