Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

76. den kurz Břicháč Tom

Jak můžete upravit stravu,

aby se tělo rozhýbalo k dalšímu úbytku tuku

Dobrý ráno, přátelé,
popíši Vám principy, které jsem používal k rozhýbání těla. Jak jsem už několikrát psal, tak tělu musíte dávat neustále nové impulsy. Pokud má tělo vysokou nadváhu, tak stačí strava, kterou nyní využíváte a kila půjdou dál dolů.
Sice půjdou dolů pomaleji, třeba jen 1 kg za týden nebo za 14 dní, ale půjdou.
Ale i tak je vhodné tělo trošku pozlobit a doslova mu v tom “udělat bordel“.
Jak oklamat tělo?
Tělo je třeba klamat proto, aby se mu měnily podmínky a ono na ně muselo reagovat. Když uděláte razantní změnu a třeba přestanete jíst sacharidy a zůstanete jen na masu a zelenině, tak to sice udělá větší efekt na váze, ale z dlouhodobého hlediska si spíš uškodíte, protože tělo na to bude později reagovat JOJO efektem. Tedy takto NE!
Naopak malé změny, které tělo trošku oblbnou, ale přitom si jich ve fungování skoro nevšimne, je dobré dělat. Není to nic složitého.
Změny nejlépe uděláte změnou porcí sacharidů
Např.: Jíte 3 x denně svačinky s 1 ks žitného chleba. Nyní udělejte změnu:
1. svačinka: 1,5 ks žitného chleba
2. svačinka: bez žitného chleba
3. svačinka: 0,5 žitného chleba
Nebo jiná varianta:
1. svačinka: 2 ks žitného chleba
2. svačinka: 1 ks žitného chleba
3. svačinka: bez žitného chleba
Stejně tak můžete dělat varianty i se zeleninou. Např. já jím ke každé svačince cca 1/2 okurky. Někdy si dám celou okurku a někdy jen 1/3.
Změňte druhy potravin
Pokud jíte často svačinky s tvrdým sýrem a šunkou, tak nyní udělejte změnu. Vyzkoušejte např. tvarůžky, rybičky, tvaroh a prostřídejte to, aby tělo mělo každý den trošku jiný režim.
Větší změna
Pokud chcete udělat větší změnu, tak vynechejte odpoledne sacharidy a nebo na 1 celý den vynechejte sacharidy. Tělo ten jeden den nebude brát jako extrémní omezení a nepřijde JOJO efekt. To byste museli být bez sacharidů třeba 6 dnů. Naopak ten 1 den bude pořád rozjetý metabolismus a tělo bude dál spalovat, ale tentokrát jen tuky.
Takový den BEZ může být později i každý týden, nebo 2 x týdně. V tento den se snažím intenzivně cvičit. Ze začátku to sice vypadá, že má tělo málo energie, ale jak začnete cvičit, tak uvidíte, že té energie máte ještě z předešlého dne více.
Protože předešlý den jste sacharidy konzumovali a tělo je má uloženo ve formě glykogenu ve svalech.
Můžete začít malými změnami a postupně jít do větších. Uvidíte, jak se bude váha měnit a jak se budete cítit.

Pěkný den Vám přeje Tom