Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

73. den kurz Břicháč Tom

Jak si udržet svaly

a proč jsou i pro ženu důležité?

Dobrý ráno, přátelé,
drtivá účastnic mého kurzu jsou ženy. A možná si říkáte, že cvičení a svaly řeším hlavně ze svého pohledu, protože jsem chlap. A pro chlapy byly vždy svaly důležitější.
To je sice pravda, ale pro ženy jsou stejně důležité z pohledu fungování těla, správného spalování, ale i vzhledu.
Proč jsou svaly důležité? Hlavně u hubnutí?
Čím více budete mít svalové hmoty, tím lépe budete spalovat,
i když nebudete nic dělat.
Pro tělo jsou totiž svaly zátěž. Svaly vyžadují hodně výživy. A spotřebovávají hodně energie!! A to je ten nejpodstatnější fakt! Čím více budete mít svalové hmoty, tím více energie budou svaly vyžadovat a proto i při sezení u televize bude Vaše tělo v naprostém klidu SPALOVAT.
Naopak žena, která držela nesprávnou dietu, při které se jí spálilo i dost svalové hmoty, nemá tak rychlý metabolismus, nemá rychlé spalování a musí se neustále snažit, aby se kila nevrátily a bude muset pravidelně tělo zatěžovat intenzivním pohybem.
Proto tento můj způsob stravování, který využíváte má i dost bílkovin i sacharidů, aby se nespálila svalová hmota. Ale naopak, aby měly svaly z čeho růst.
Čím více budete mít svalů, tím budete i lépe vypadat. Opravdu se nemusíte bát jakékoliv činky, že byste vypadali jako muž. Samý sval apod. To opravdu ne:-)Pokud jste viděli na fotkách ženy, které měly vytvarované pozadí, tak to pozadí nebylo mnohdy malé, ale mělo hezký tvar. A ten tvar můžete vybudovat jedině cvičením – např. dřepy.
A jsou to právě svaly, které Vám vytvoří nejen štíhlou, ale i přitažlivou povahu.
Jak zamezit spalování svalů?
1. dodržovat příjem bílkovin
Neměli byste se vyhýbat příjmu bílkovin, ať už z masa nebo mléčných výrobků případně z luštěnin. Když by člověk jedl jen zeleninu, tak v těchto případech bude přicházet zejména o svalovou tkáň.
2. zařadit i silovější cvičení na posílení
Nebojte se činek. Můžete si koupit např. jen 2 činky, třeba 2 kg. A cvičit doma. Můžete ale začít cvičit i vlastní vahou. Na hezké pozadí jsou ideální dřepy a výpady. Na celkové posílení tělo např. kruhový trénink. Výborný cvik na celkové zpevnění jsou i kliky.
A kliky můžete dělat i o stěnu doma, o židličku, pokud si netroufáte do „plných“ kliků.
Opravdu se zaměřte nejen na spálení tuku, ale i na svaly. Každý může v rámci svých možností něco pro své tělo udělat. V mém kurzu je tak široká skupina lidí, že nemůžu sestavit univerzální trénink pro všechny, ale chci Vám ukázat nejrůznější varianty, jak můžete vše zvládat a přizpůsobit sobě.
P.S. Doufám, že to nezůstane jen u toho, že jste si článek přečetli:-) Je nutné jít do akce a to ještě dnes! Zítra na to zas zapomenete a bude po nadšení.

Vstávat a cvičit!:-) Tom