Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

69. den kurz Břicháč Tom

Revize Vašeho těla

a další plán

Dobrý ráno, přátelé,
dnes bychom si mohli udělat takovou malou revizi Vašeho těla. Je to jednoduché, ale myslím, že potřebné.
Jen Vy víte, co na Vás nejlépe zafungovalo
Dnes už je to 2 měsíce, kdy se snažíte hubnout a ubírat tukové zásoby. Konzumujete pravidelně jídla, různé kombinace, přidali jste pohyb podle svých možností a je to už 2 měsíce. A to je doba, kdy je možné už ledacos vysledovat.
Zkuste si udělat malou revizi dosavadního snažení od jídla po pohyb
Dělal jsem to i já a dělám to pravidelně, že si v klidu sednu a napíšu si, co má na mně pozitivní vliv a co moje tělo nenese dobře. Je to důležité hlavně pro další pokračování. Musíte poznat, co na Vás nejlépe funguje a to zintenzivnit a naopak to, co Vám dělá problémy, nebo se po tom necítíte dobře, tak odstranit.
Takto to dělám já:
- udělejte si 2 sloupečky a do jednoho si napište, co nefunguje a do druhého co funguje
- to co funguje, tak si naplánujte častěji a intenzivněji
- co nefunguje, tak proškrtejte a buď úplně vynechejte a nebo omezte
Např.: Všiml jsem si u sebe, že na mě velmi dobře funguje den, kdy jsem jedl více zeleniny a nebo pil zeleninové šťávy. Postupně jsem to v dalších měsících začal zintenzivňovat až tak, že si pravidelně dávám takovou očistnou kůru. Kdy jeden den piji jen zeleninové šťávy a nebo jen vodu. Další dny se mi  zlepší trávení a cítím se lehčí .
Např. 2: Všiml jsem si u mě, že velmi dobře mi na hubnutí zabíralo, když jsem měl celodenní pohyb, např. o víkendu a cítil jsem se lépe než krátkodobé cvičení na 20 minut. Proto jsem další měsíce zařazoval hlavně o víkendech celodenní turistiku nebo výlety na kolech.
Např. 3: Dříve jsem jedl větší porce masa, ale všiml jsem si, že mi je po něm spíše těžko. Proto jsem porce masa zmenšil. I pod úroveň, kterou bych měl přijímat a nahradil to více zeleninou. Svaly nespadly. Cítil jsem se lépe a nebývalo mi už potom těžko.
A tak postupně vše upravte podle svých pocitů. Jsme zastánce toho, aby se člověk v životosprávě řídil hlavně svými pocity. Tabulky jsou sice hezké a doporučení je celá řada, ale každý člověk je jiný a někdo sní 400 g masa na posezení a nic mu není a někdo by z toho zkolaboval. Takže spíše sledujte v této fázi své tělo a upravujte podle svých pocitů.
Je mnohem lepší si brát poučení z vlastního těla, než se řídit názory 100 jiných lidí.
Pěkný den, Tom