Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

66. den kurz Břicháč Tom

Nejlepší cvik na břicho
 
Dobrý ráno, přátelé,
dnes mám pro Vás jeden cvik, který má, podle mě, nejlepší efekt na posílení břicha. Přitom je extrémně jednoduchý a zvládne ho každý. Je to cvik na ploché břicho, ale zapojuje se mnoho jiných svalových partií.
Pokud jste už nyní zhubli nějaká kila, je dobré tělo posilovat tímto cvikem, protože střed těla je oporou pro celé tělo a pomůže Vám to při dalším cvičení. Krom toho tento jednoduchý cvik může za pár týdnů přinést zpevněné břicho. A ploché břicho – o to nám jde!
Cvik se jmenuje „plank“ (český název jsem nenašel)
Spočívá v tom, že si lehnete na zem břichem k zemi a podepřete se lokty. Ze začátku můžete mít podepřené lokty a ve spodní části být zapření na kolenech.
Pokud to zvládnete, tak být zapřený v loktech a dole na špičkách nohou a viset ve vzduchu.
Obrázek zde nebo si vygooglete slovo „plank“.
Cvičení spočívá v tom, že musíte, co nejdéle vydržet v poloze bez toho, že byste se  dotkli celým tělem země. Tedy visíte jen na loktech a buď na kolenou nebo špičkách nohou.
Ze začátku možná budete mít problém vydržet 20 vteřin. Postupně zvyšujte zátěž. Na břicho platí velká zátěž a různé zatížení. Tedy můžete postupně přidávat zátěž např. takto:
1. den: 3 x 20 vteřin
2. den: 3 x 30 vteřin
3. den: 2 x 40 vteřin
4. den: 4 x 25 vteřin
5. den: volno
6. den: 4 x 35 vteřin
atd.
Začínejte pozvolna, ať si tělo na pohyb zvykne a postupně přidávejte.
Ideální varianta je, když se časem dostanete např. na 2 x 60-90 vteřin.
Snažte se, abyste se neprohýbali a měli záda v rovině.
Jak vidíte zabere cvičení jen pár minut, ale budete ho další dny cítit.
Lék na hezké ploché břicho je:
Střídat intervalový trénink – např. chůze/běh nebo rychlá chůze, intervaly na kole + tento cvik na posílení břicha. Výsledky budou vidět rychle a hlavně sami poznáte pevnější břicho už po 1 týdnu.
Hezký den, Tom