Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

61. den kurz Břicháč Tom

Které z nezdravých jídel

Vám nejméně uškodí

 
Dobrý den, přátelé,
dnes Vám chci napsat něco málo o nezdravých jídlech a raději to vezmu krátce, abych Vás moc nedráždil:-)
Pokud dodržujete stravu cvičíte, tak si jednou za čas  můžete dovolit dát jedno i extrémně nezdravé jídlo a to jakékoliv. Škody nebudou žádné. Máte rozjetý metabolismus a proto tělo vše spálí, nebo to další den doženete cvičením.
Pokud moc necvičíte, můžete si dát taky nezdravé jídlo. Jen tělu možná bude trvat o den déle, než zase váhu srovná před tímto jídlem a nebo dopad nebude skoro žádný.
Z těch nezdravých jídel jsou asi nejhorší sladká jídla, jako plněné ovocné knedlíky. Nebo třeba koblihy apod.
Naopak takový řízek, sekaná, pečené maso i mastnější nemusí způsobit skoro žádnou škodu. Přece jen je to maso plné bílkovin. Jen si k tomu nedávejte třeba chleba a nebo jen kousek.
Jestli navštěvujete občas rychlé občerstvení, tak taková klobáska bez chleba není zas až tak škodlivá, pokud je jednou za čas a určitě po ní kila nepřiberete. Opět je to lepší bez pečiva nebo jen malý kus.
Jestli si máte vybrat mezi hamburgrem nebo bagetou plnou zeleninou a krůtím masem (např. Subway), tak bageta bude určitě lepší volba. Když si tam necháte dát velké množství zeleniny, nebude mít takové jídlo skoro žádný dopad na zvýšení váhy.
Určitě si i při hubnutí jednou za 7-10 dní dejte nějakou odměnu. Vybírejte podle toho co máte rádi a vždy si dejte jen jednu nezdravou věc. Hlavně si to jídlo užijte, nesledujte váhu hned další den a potom dále pokračujte ve zdravé jídle.
Hezký den a případně dobrou chuť:-) Tom