Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

56. den kurz Břicháč Tom

Oblečení při cvičení

 
Dobrý den, přátelé,
chci Vám dnes napsat o tom, v čem cvičit. V jakém oblečení.
Všiml jsem si v posilovně, že mnoho lidí cvičí v mikinách, někdo chodí do sauny, aby víc zhubl a někdo na vakuové přístroje.
Pátral jsem, jestli má smysl si obléct více vrstev oblečení a potit se až za ušima. Jestli to má nebo nemá vliv na spalování tuku. Zjistil jsem, že to vliv nemá!
Čím víc budete oblečení, tím se víc budete potit, ale může to dojít do fáze, kdy se budete přehřívat a Váš výkon při cvičení bude naopak klesat.
A nebo v kritickém bodě až odpadnete nebo se Vám udělá špatně.
Dělám to tedy takto:
Je dobré se na začátku cvičení víc obléci. Já si beru i mikinu s kapucí a prvních 10 minut cvičím i v kapuci. To proto, abych se rychleji zahřál. Ve chvíli, kdy už se začnu potit, tak mikinu ještě nechávám a až se cítím celkově zahřátý, tak se vysvleču jen do trička.
Mám potom zahřáté tělo, vše funguje, ale nezatěžuji tělo a srdce přehříváním.
To, že se hodně potíte znamená, že se tělo brání přehřívání. Ale pot není tuk!
Podstatné je, mít volné oblečení a zpevněné důležité části těla. Hlavně nohy.
Proto si i doma na cvičení beru boty. Pořídil jsem si i kvalitnější boty na běhání, které mají odpruženou patu, abych chránil klouby.
Pokud máte vyšší váhu, tak jsou právě klouby hodně namáhány.
Není taky dobré ze začátku cvičit v šortkách, protože to může být zase ohrožení kloubů.
Dávejte si tedy pozor při cvičení hlavně na své zdraví! Raději cvičit zdravě, než si odvařit klouby a být potom měsíc mimo veškerý pohyb.
Pěkný den a SPORTU ZDAR! :-)
 Tom