Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

54. den kurz Břicháč Tom

Cvičení a pomůcky na cvičení

část I.

 
Dobrý den, přátelé,
dnes Vám chci dát pár rad ke cvičení, a co byste měli mít, případně budete potřebovat.
Cvičím různě. A ta pestrost není vůbec na škodu, protože si tělo nezvykne na jednotvárný pohyb.
Kde jsem cvičil a co jsem tam dělal:
Spinning – tedy jízda na stacionárním kole podle hudby a instruktora. Chodil jsem na něj dříve. Nyní už spíše ne, ale pohyb je to dokonalý. Má to jednu nevýhodu.
Hodně se zapojuje stehenní sval a hýžďový. Tedy pokud máte s těmito partiemi problémy, tak Vám tento pohyb nepomůže. Zhubnete sice tuk, ale zase přiberete svaly na těchto partiích. Tedy opticky budete mít pořád velká stehna a zadek. Ideální je střídat spinning + cvičení celého těla a nechodit na něj víc, než 1-2 x týdně.
Z vybavení si stačí vzít pevné boty do haly a ideálně nějaké vzdušné oblečení. Sebou ručník, ten budete mít hned mokrý:-)
HEAT – jedná se o chůzi na pásu na hudbu podle instruktora. Je to přirozený pohyb a výborné na hubnutí. Můžete si nastavit sklon pásu a odpor. Řekl bych asi jeden z nejlepších pohybů. Vybavení stejné jako na spinning. Zabíráte sice opět na hýžďový a stehenní sval, ale nesedíte. Tedy se zapojuje svalstvo celého těla.
Plavání – nechodím nyní tak často, i když chci zase začít. Vybavení netřeba připomínat. Plavání je vhodné naprosto pro všechny. Pokud nemůžete mít žádný pohyb kvůli zdravotním problémům, určitě doporučuji plavání.
A to byste nevěřili, jak se dá plaváním efektivně zhubnout. Čím studenější voda, tím bude výsledek ještě lepší!
Posilovna – chodil jsem a občas chodím. Nejedu klasiku jako všichni ostatní, tedy každý den jiná partie. Ale dělám kruhový trénink. Tedy vybrat si cca 6 cviků na celé tělo a v rychlém tempu je střídat.
Zátěž volit na 65% maxima toho, co uzvednete.
Takový pohyb stačí 30 minut – budete mít dost a potom např. 30 minut ještě stoupnout na pás nebo na kolo a dorazit se už trošku v pomalejším tempu. Do posilovny jsem si pořídil sálovou obuv, MP3 přehrávač, aby se mi cvičilo veseleji a rukavice.
Zítra Vám napíšu více o dalším cvičení a to bude cvičení venku, ale i doma.
S pomůckami i bez nich:-) Těšte se, ahoj, Tom