Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

51. den kurz Břicháč Tom

Režim, systém a disciplína při hubnutí

 
Dobré ráno, přátele,
věřím, že jste se zhrozili při čtení předmětu tohoto emailu. Hlavně slovo disciplína u mě osobně evokuje naprostou katastrofu a strach:-)
Ale je to podstatné, co Vás udrží v hubnutí až do konce. Já se v tomto dost inspiroval u kulturistů a během mého hubnutí jsem si jich několik přidal na Facebook. A musím říct, že jsem se dost přiučil. Oni jsou sice jiná liga, ale mají zvládnutou disciplínu na jedničku.
Nemůžete se chovat nezodpovědně a mít postavu snů
To jednoduše nejde. Vaše tělo bude vypadat podle toho, co mu každý den dáte nebo nedáte. Co s ním uděláte nebo neuděláte. Hubnutí se neodehrává včera ani zítra, ale dnes. A nejvíce Vám k tomu pomůže přesně daný režim, který budete přísně dodržovat.
Nejde o to, jestli sníte o okurku víc nebo méně. Ani o to, jestli si dáte 25 dřepů nebo 28. Ale je rozdíl jestli si dáte nula nebo 25!
Jak si stanovit pevný režim
Asi nejjednodušší rada, kterou Vám můžu dát je, vzít si malý bloček a den předem si napsat malý plán na další den. Čím víc bodů, tím horší to dodržet. Stačí 4 body.
Každý den potom musíte končit tím, že budete mít všechny 4 kroky přeškrtnuty jako splněno a ještě zakroužkovaný celkový výsledek jako splněno! např.
Plán na 28.2.2014:
1. ráno 0,5 l vody + vzít si z lednice připravené svačinky na celý den
2. 16:30 – 30 minut střídání běh + chůze, 15 minut chůze
3. dokoupit zeleninu na další den (paprika, ledový salát, pekingské zelí)
4. 20:00-20:30 připravit svačinky na další den
splněno – nesplněno
Každý den si tohle napište. Dělejte to 14 dní až měsíc. Dokud to nebudete dělat automaticky. Musíte v tom mít režim, jinak se nikam nedostaneme.
Co když režim porušíte?
Jednou se to může stát. Ale další den se k tomu musíte opět vrátit. Jak kdyby to bylo ve škole. Každý den udělat úkoly na další den. Kdo to odflákne, většinou ve škole dostal špatné známky. Někdy to vyšlo, ale dlouhodobě to znamenalo problémy s prospěchem.
Tady známky nedostanete špatné, ale budete mít špatný obraz v zrcadle:-)
A to je horší!!!
Pokud tedy nedržíte pravidelnost a vím, že s tím má někdo problémy, tak nejlepší moje rada je, si vést záznamy a vše si psát! Není to žádná ostuda, je to skvělá pomůcka, jak se naučit mít pevný režim.
P.S. A zvedne Vám to náladu, až se zpětně podíváte, jak vše plníte.
Budete na sebe hrdí, že to jde.
Hezký den, Tom