Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

47. den kurz Břicháč Tom

Shrnutí všeho podstatného za poslední týdny

 
Dobré ráno, přátele,
chtěl bych v dnešním emailu ve zkratce shrnout vše podstatné. Věřím, že Vám to vše zpřehlední.
1. základ prvních týdnů je jíst pravidelně - při mém hubnutí to bylo 6-7 jídel denně
2. dostatek zeleniny = dostatek vlákniny. Na každém talíři se snažím aby zelenina tvořila 1/2 celého talíře. Zelenina zvětšuje objem jídla, tělo má potom pocit, že snědlo více, než opravdu snědlo a rychle spaluje.
3. převaha zeleniny nad ovocem, kvůli omezení cukru
4. ovoce jíst jen ve spojitosti s jiným jídlem - tedy ke svačince, ne samostatně.
5. dostatek tekutin - denně min. 2-3 litry vody, po probuzení studenou (event. vlažnou vodu), denně kávu (neškodí hubnutí), denně 2 šálky zeleného čaje (detoxikuje a urychluje spalování)
6. cvičení doporučuji přirozený pohyb - chůze, běh, nebo intervalový trénink
Stačí na začátku 3 x týdně 30 minut. Postupně přidávat a měnit intenzitu. Tělo si neustále zvyká na vše, je třeba mu dávat impulsy.
7. Nevážit se každý den a nesledovat jen váhu, ale hlavně centimetry, dobrý pocit a zrcadlo.
To je základ! To nejdůležitější. Dodržujete i to málo?
Protože musíme v příštích dnech přidat.
Pokud máte větší nadváhu uvědomte si, že toto je naprostý začátek. Já si musel na konečné zhubnutí počkat dalších 7 měsíců. Tedy nevěšet hlavu a když tělo nedalo dolů za týden kilo, tak se do toho opřít další týden.
P.S. Byl bych rád, kdybyste mi napsali, kolik jste zatím zhubli v centimetrech a kolik na váhu.
Můžu tak upravit kurz, abych viděl, jak Vám to jde. Každý je jiný, proto na každého funguje něco lépe něco hůře Není to věkem ani pohlavím, jak jsem si všiml. Je to metabolismem, který má někdo hodně nabouraný a někdo jen zpomalený. Je to takový rozdíl, že jedna žena stejného věku hubne za měsíc 6 kg a druhá 1,5 kg.
Děkuji Vám za reakce, Tom