Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

36. den kurz Břicháč Tom

Cvičení, které nebolí

A jak cvičit, aby to bylo k něčemu

Přeji Vám hezké ráno, dnes by nám neuškodilo se pořádně provětrat a začít se hýbat.
Ještě předtím, než jsem se dostal k tomuto kurzu, tak jsem komunikoval s několika lidmi, kterým jsem radil jak hubnout.
Zajímavé bylo, že ženy, které doma posilovaly měly menší výsledky, než ženy, které necvičily a chodily jen na procházku se psem.
 
Ono to dává docela smysl. Procházky mají opravdu často větší efekt než posilování. A ten důvod je takový, že se hýbe celé tělo a hlavně je ten pohyb pro tělo přirozený.
 
Při posilování zabírají jen některé svaly a to většinou malé partie, které nemají takovou kalorickou spotřebu.
 
Největší smysl tedy mají procházky, rychlá chůze, tůry, chůze s hůlkami, střídání běh a chůze, střídání sprint a chůze, chůze do kopce.
 
U střídání rychlé a pomalé intenzity bude stačit 30 minut.
Tůry a procházky 60 minut a více.
 
A ještě pár rad k posilovně, pokud se do toho dáte:
Jak cvičit v posilovně správně a špatně (případně i doma):
ŠPATNĚ: Přijdete do posilovny a jedete 45 minut na rotopedu a potom hodinu posilujete. Je to špatně, protože při rotopedu spálíte zásoby glykogenu a potom už tělo nemá energii, mělo by spalovat tuk, ale vy ho nutíte zvedat železo. V těchto chvílích, kdy se po něm chce tolik energie, najednou začne spalovat svaly!!! A to je velká chyba a škoda!
SPRÁVNĚ: Na hubnutí má největší vliv kruhový trénink. O tom jsem Vám psal už v části cvičení. Ideální je kruhový trénink 30 minut + kardio 30 minut.
Pokud nejdříve cvičíte intenzivně 30 minut, tak tělo během té doby spálí zásoby glykogenu a při kardiu, které je ve volnějším tempu už začne spalovat tuky a to spalování potom přetrvává další hodiny nebo i dny.
Stejně je to i při cvičení doma. Nejdříve rychlejší pohyb s činkami a až potom rotoped.
Nechci Vás zatěžovat složitými cviky. Pokud máte zájem o sadu cviků, které jsem dělal v posilovně, napište mi. Můj cíl je, abyste si navykli na pohyb a to získáte snadno tak, že začnete tím nejjednodušším. Kdo nezačal, tak bych řekl, že čas na flákání vypršel a je čas se do toho pustit!
Tak dneska si mákneme, co? Kdo ne, tak je slaboch:-) Tom