Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

34. den kurz Břicháč Tom

Různé obměny jídel

část 1.

Zdravím Vás přátelé,
dnes Vám přinesu pár obměn do Vašich jídel, abychom v tom neměli takový stereotyp. Víte, že ten jídelníček je jednotvárný, ale funguje. Jednotvárný je proto, aby to bylo jednodušší. Trh ale nabízí spoustu jiných možných potravin, které můžete přidat, aby to bylo zajímavější.
V dalších emailech Vám přinesu možné varianty a dnes začneme první várkou.
Ovesné vločky na snídani?
Místo ovesných vloček si můžete dát jahelné vločky. Můžete si koupit i instantní jahelné vločky. Prodávají se ve zdravé výživě a příprava je opět snadná. Jen se přelijí teplou vodou a nechají nasát vodu. Potom už přidáte jen vše podle chuti.
Těch vloček, které se prodávají ve zdravé výživě je celá řada. Jáhly ale mají velký obsah vlákniny, proto jsou důležité hned ráno.
Rýže na oběd?
Místo rýže si můžete udělat kuskus. Je taky velmi zdravý, má vysoký obsah sacharidů, lehce stravitelný a příprava snad jednodušší než rýže. Koupíte ho taky snadno. Je možné ho i smíchat se zeleninou a udělat z něj variantu salátu.
Žitný chleba?
Kromě žitného chleba jsou i různé varianty dýňového chleba, slunečnicového chleba nebo žitný knacknbrot jde sehnat. Vše se dá obměnit. Ovšem klasický žitný chleba má hodnoty asi nejlepší ze všech vypsaných.
Ryby?
Jak jsem už psal vícekrát, tak ryby jsou ideální k hubnutí. Velký obsah bílkovin, mnoho zdravých tuků. Ale není ryba jen filé nebo steak z lososa.
Můžete si koupit občas i rybičky ve vlastní šťávě nebo zavináče. I to se počítá jako ryba a je to k sehnání za dobrou cenu skoro všude.
Zítra Vám přinesu ještě další obměny, ať nás to víc baví a uděláme si to příjemnější.
Hezký den, Tom    P.S. Držte se!!!