Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

24. den kurz Břicháč Tom

Jak si nezprotivit jídlo

a udělat si ho zajímavější

Můj jídelníček pro první fázi je dost nudný a jednotvárný. Záměrně jsem si ho upravil, aby mi to zabralo co nejméně času. Všechny pokusy o hubnutí totiž často ztroskotají na tom, že je něco moc pracné.
Chystat si jídlo na celý den je taky pracné, ale když jíte pořád stejná jídla, která fungují, tak je to mnohem jednodušší.
A možná jste došli do fáze, že se Vám něco začíná přejídat…
Proto jsem si po pár týdnech začal jídla trošku jinak dochucovat, abych neměl pocit, že jím pořád to stejné.
 
Rýže - je nejlepší druh dietní stravy, protože je rychle stravitelná
Dochutíte jinak: 
kari - kari zrychluje metabolismus a dá rýži úplně jinou chuť
kurkuma - ještě lepší než kari, má výborné protizánětlivé účinky. Jen dávejte menší množství, když to přeženete bude rýže hořká. Mohl bych Vám o tom vyprávět:-)
 
Maso - mám desítky různých koření na maso, různé pikantní směsi, grilovací koření, často kupuji i na trhu domácí, z dovolené z Řecka jsem si dovezl taky několik druhů koření na Gyros apod. Prostě každý den mám stejné maso, ale jiné chuti. 
 
Tvaroh, Cottage, zakysaná smetana - hodí se sem červená paprika i pálivá, bazalka, pepř a dá se říct, že cokoliv, co Vás napadne. Jen aby to nemělo pořád stejnou chuť.
 
A potom ještě buď já nebo i rodiče sušíme věci ze zahrádky jako libeček nebo petržel a to se dá využít opět všude. V létě je to jednodušší a v zimě využijete to nasušené.
 
A nudná snídaně v podobě ovesných vloček?
Těch možností snídaní je více. Nemusí to být jen ovesné vločky, ale výborné jsou ijáhlové vločky, které prodávají i instantní ve zdravé výživě. Mají tam ještě i jiné varianty, ale taky jsem vše ještě nezkusil. 
 
Zkuste moje tipy a nebo zapojte i svoji fantazii. 
Hlavně tak, aby to chutnalo Vám.
Hezký den, Tom