Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

23. den kurz Břicháč Tom

Malé odměny, které neuškodí

Když máte krizi, tak se někdy hodí si dát něco pod zub i častěji. Ale zas to nesmí být nic velkého.
Jak už jsem Vám psal několikrát, je dobré teď raději zabrat, abyste zhubli rychleji, než se s hubnutím trápit rok a hřešit pravidelně a pořád.
Co tedy občas můžete a neuškodí to ničemu:
 
70% a více procentní čokoláda
Já jsem ji nikdy moc nemusel, protože je hodně hořká a přitom jsem vždy měl rád tu běžnou mléčnou. Teď si občas koupím někdy až 80% procentní a musím říct, že si tu chuť přímo užívám. Je sice hořká, ale tak plnou chuť čokoláda, jsem předtím neznal.
 
Na chuť třeba 2 čtverečky Vám určitě neublíží.
 
Kakaové boby
Tak to už je opravdu pro gurmány. Dá se říct, že je to hořkost v maximální koncentraci. Ale na chuť a připomenutí běžné čokolády je to hodně zajímavé. Zkuste to, ta chuť Vám v puse zůstane ještě pár minut.
 
Vlašské ořechy a mandle
Ořechy obsahují hodně zdravých tuků, takže si je můžete občas dát. Dokonce i každý den na chuť zezobnout 5 vlašských ořechů. Rozhodně to není nic, co by mohlo ublížit. A tělo dostane dávku zdravých tuků.
Med
Kdyby Vám bylo nejhůř je dobré si uvařit zázvorový čaj s malou lžičkou medu. Med je asi opravdu jediná věc, u které nesleduji nějaké přibírání. Občas malá lžička medu do čaje tedy taky neuškodí.
Obchůdky s názvem „Zdravá výživa“
Musím se přiznat, že jsem se jim dřív vyhýbal. Nějak mě nelákaly. Ale teď při hubnutí tam najdete hodně možností potěšení, které Vám nezkazí Vaše hubnutí. Mají tam různé sušenky s vlákninou a Stévií a mnoho dalších dobrot. Když si budete chtít občas udělat radost, tak si můžete koupit a občas si dát na chuť.
To jsou takové možnosti, jak si trošku zpříjemnit chvíle a kde jsem zaháněl chutě já.
Občas = 1-2 x týdně:-) Hlavně teď v začátku méně, později i častěji.
Úspěšný den, Tom