Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

22. den kurz Břicháč Tom

Když se Vám změní režim

Jak si dávkovat jídla a vše kolem

Dnes se podívám na věc, kdy se Vám do pravidelného stravování něco připlete. Vím, že někteří z Vás pracují na směny a někdo třeba často pracuje do pozdních nočních (ranních hodin).
Jak to vyřešit, aby tělo i přesto hublo?
Jednoduše. Dělejte vše přesně tak, jak jste zvyklí, aby tělo mělo přísun pořád všeho v dostatečném množství.
Pokud pracujete na směny
Když míváte i noční směny, tak se chovejte v noci, jako by to byl den. Je to čas jídla a pravidelné stravy. Přes den spíte, takže to tělo nebude nic přijímat a jako první si dáte zase snídani třeba ve 14 hod. Oběd bude v 19 hod. a tak dále.
Pokud se něco změní nebo chodíte spát pozdě
Když potřebujete déle pracovat a jdete spát třeba ve 3 ráno, tak si klidně dejte poslední jídlo o půlnoci. Dělám to tak celkem běžně. Chodívám spát často až ve 2 a poslední jídlo (bílkoviny+zeleninu nebo jen bílkoviny) si dávám o půlnoci. Není to žádné vydatné jídlo, ale tělo ho chce.
Myslete vždy na to, že tělo jde spát až když Vy jdete spát. Do té doby spotřebovává energii a chce ji i přijímat. Vypne se úplně až když usnete a potom se všechny procesy zpomalí.
Takže nedělejte žádné zvláštnosti a zbytečně nad tím nepřemýšlejte. Když tělo spí, nejí. Když nespí, chce jíst, klidně i ve 2 v noci. Jen se všechny svačinky posunou.
Zdraví Vás
Tom :-)