Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

21. den kurz Břicháč Tom

Jak se dokopat ke cvičení

Další pokus, když první nevyšel

Jak jsem od Vás zjistil, tak ne každý už začal s pohybem. To je samozřejmě škoda. Byl bych ale rád, kdybyste se dokopali a zvedli zadek ze židle:-), protože jen marníte čas.
Vezměte si příklad z jiných lidí…
V mém kurzu jsou i lidi, kteří mají zdravotní problémy. Často lidi po operacích s kyčlemi nebo s jiným onemocněním. I když to mají těžší a jediný pohyb pro ně může být procházka, tak dělají na maximum aspoň to, co můžou. Vidím u nich obrovskou snahu. Snad už jen tím, čím si prošli, tak se snaží!
Ale na druhé straně jiní lidi bez jakýchkoliv komplikací ještě nezačali.
Proč? Pohodlnost! Někdo má málo času a řekne, že ráno musí být v 9 v práci  a nemá čas.
A jiný mi napíše, že musí být v práci už v 7 a přesto vstane v 5 a ještě před prací jde cvičit. Vidíte ten rozdíl? Ten rozdíl je v tom, že někdo chce a někdo nechce!
Rádi spíte dlouho? Já když chci umím se válet v posteli klidně do obědu. Ale když chci, umím vstát i ve 4. Je to jen o tom přístupu.
Pár rad, jak se dokopat ke cvičení!
 
Oblečte se a jděte - to byla první rada, kterou jsem Vám dal. U mě to funguje a praktikuji neustále i když se mi někdy fááákt nechce!!!
 
Investujte další peníze - už jste si zaplatili tento kurz, když ho nebudete dodržovat, tak příště si můžete koupit další kurz a tak to dělat celé roky a jen utrácet peníze. Proto najděte odvahu a zkuste si třeba koupit permanentku do posilovny na 1 měsíc. 
 
Nebo stačí i permanentka na bazén. Plavání je výborný pohyb a i lidem s komplikacemi neuškodí.
 
Domluvte se s kamarádem a soutěžte - pokud Vám to samotným moc nejde. Domluvte se s kamarádem a soutěžte mezi sebou. Kdo uběhne dál určitou vzdálenost bez zastavení. Nebo soutěžte sami se sebou. Už po týdnu Vás to začne bavit. Uvidíte.
 
Nejhorší je udělat první krok a začít. 
Ale nikdo jiný ho za Vás neudělá!!!
Přeji Vám úspěšný den
Tom