Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

2. den kurz Břicháč Tom

Jak si usnadnit přípravu jídla

Možná jste se dívali na můj jídelníček a říkali jste si, že je to složité.
Není. Vypadá to jen na první pohled. Držím se těchto zásad:
- aby tělo nemělo hlad, tak mu každé 2 – 2,5 hodiny něco podstrčit
- skoro ke každému jídlu zeleninu, když to jde – ta zvýší objem jídla
To je vše! A jak si to ulehčit?
Nedělejte to tak, že se další den probudíte a budete přemýšlet, co jíst. Už večer předtím si to promyslete a ideálně si nachystejte svačinky na další den. Postup jak pro děti, ale funguje!
Dělal jsem v době hubnutí manažera a dost jsem jezdil. Někdy jsem ale pracoval i z domu. Když jsem pracoval z domu, tak to bylo peklo. Protože jsem celý den buď telefonoval nebo vařil a jedl.
Lepší postup byl:
Nachystat si večer předtím 4 svačinky, to zabere 10 minut.
Vzít si je do auto a denní režim byl: schůzka a potom v autě svačinka, schůzka – svačinka a tak celý den. Při práci z domu to samé. V pohodě jsem tak zvládal pracovat i jíst pravidelně.
Zkuste si to ulehčit a přemýšlejte, co budete další den jíst a nachystejte si to!
A věřte, že v tom nejste sami. Na Facebooku je nás přes tisíc a kurz si koupily desítky lidí.  Tom