Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

14. den kurz Břicháč Tom

Když tělo nehubne dobře,

musíte ho šokovat…

Dnes je to 14 dní, kdy jste v mém kurzu a je čas už začít mluvit trošku o možných problémech, ať je jako problémy neberete!
Pokud jste doteď zhubli aspoň 2 kg, je to super a není třeba nic zásadního měnit. Někdo možná více, slyšel jsem i o 4 kg, někdo méně. To podle toho, s jak velkou nadváhou jste začínali.
Když ale váha dolů nejde, tak jsou to tyto příčiny:
1. možnost: Něco nedodržujete
- Možná Vám vše jde, ale zapomínáte pít. O tom jsem psal v minulých emailech.
   Musíte i to pití napravit.
- Nebo nejíte pravidelně, toto je opravdu důležité hlavně na začátku tu pravidelnost
  držet, aby se metabolismus rozjel.
- Nebo jíte sice pravidelně, ale zapomínáte na zeleninu. Já jsem sám zkoušel dny s
   pravidelným jídlem bez zeleniny a se zeleninou. Ten rozdíl byl naprosto zásadní.
   Bez zeleniny jsem nezhubl ani 100 g.
Pokud to vše dodržujete, je tady ještě druhá možnost.
2. možnost: Zdravá strava pro tělo není nic nového a jedli jste zdravě už předtím
To je možná věc, se kterou jste ani nepočítali. Pokud jste už před začátkem kurzu jedli zdravě, chodíte pravidelně cvičit a nyní jste najeli na můj kurz, tak ta váha nemusí jít dolů. Protože pro tělo je to známé a ono nemá důvod se zbavovat tuků. Má už to, co mělo i dřív.
Už mi 2 paní s tímto problémem psaly.
Vyřešíte to takto: Musíte pro tělo udělat nějaký ŠOK!
ŠOK ve cvičení: Pokud chodíte pravidelně cvičit (5xtýdně)a děláte stejný druh pohybu, pořád dokola, tak tělo nehubne. Ono je na to zvyklé a nemá důvod se zbavovat tuku. Musíte omezit tento druh pohybu a přidat mu třeba běh, sprint nebo intenzivní kruhový trénink třeba jen na 20 minut – 2xtýdně.
Někdy stačí jen změnit druh pohybu a střídat: 1. den běh, 3. den plavání, 5. den rychlá chůze do kopce – na takový pestrý pohyb není tělo zvyklé a začne ukrajovat další tukové zásoby.
ŠOK v jídelníčku: Pokud jste jedli zdravě a nejíte skoro žádné sladkosti, i to může být pro tělo nuda.
V tomto případě se vyplatí, buď přidat jeden den v týdnu sacharidy. Místo 1 krajíce žitného chleba přidat ke každé svačině 2 krajíce. Místo malé porce rýže, dát větší.
A nebo co mně funguje: Prostě si jeden den dát „přežírací den“ a sníst vše možné: fast food, pizza, sladkosti, dorty, prostě vše. Další den potom najet na ten klasický zdravý jídelníček.
Tím se třeba váha druhý den zvýší, ale další dny se přežíracím dnem rozjede metabolismus na vyšší obrátky a začne tělo dál hubnout.
Nikdy neřešte to, že tělo nehubne, postupem, kdy mu naopak začnete ubírat živiny a přestanete jíst.
S tím mám tak bohaté zkušenosti, že jsem se tímto způsobem na 4 měsíce úplně zastavil a řešil vždy 1 kg dolu, 2 kg nahoru atd. Prostě jsem se bál jíst více a klasický zdravý jídelníček s tělem nic nedělal.
Dneska to bylo trošku delší, ale chci abyste nejen věděli JAK, ale hlavně PROČ!
O tom šokovém způsobu Vám ještě něco řeknu i v dalších týdnech, kdy je možné, že váha nepůjde tak rychle dolů a budeme to muset řešit. Tělo si totiž zvykne na všechno a musíme mu pořád dávat impulsy, aby hublo dál.
Hezký den a hubnutí ZDAR!:-)
Břicháč Tom