Nakopávač online kurzu Hubnutí Břicháče Toma

Mimořádný nakopávač 1

Zdravím Vás přátelé,

tak dobrá zpráva je, že služba, kterou napadli hackeři už naběhla, tedy se tam dostanu. Ta špatná je, že ještě nerozesílá nakopávače. Takže vše špatně:-) Fungovat to ale bude, otázka je jestli za pár hodin nebo zítra (pozítří). Emaily, které Vám nepřišly si můžete najít zde:http://www.brichactom.cz/nkp A ty následující už by měly normálně chodit.

Protože mě to samotného štve, budu Vám zatím posílat nakopnutí nad rámec toho nakopávače, abyste nevyšly z rytmu. Dnes Vám napíšu zajímavosti i z mého dalšího vývoje a pár rad na nějaké dobroty.

Nejdřív Vám chci ale napsat, že není vše jen o váze.

Je váha opravdu to nejdůležitější pro Vás? Není.

Dali jste si nějaký cíl, za kterým jdete, to je v pořádku. Ale nesledujte jen váhu, ale i centimetry a celkový pocit v oblečení. Jestli jsou Vám kalhoty volnější? Protože způsob, kterým jsem zhubl, nevylučuje sacharidy a pokud přidáte pohyb, tak se Vám bude na svalová vlákna vázat voda. Ale to není nic špatného. Naopak. Velká část těla je tvořena právě vodou.

 

Tedy to bude znamenat, že budete hubnout, ale přesto váha nemusí ze začátku klesat. Někteří už mi psali se zděšením, že jim na začátku váha stojí, ale když se zeptám, tak zjistíme, že ubyly centimetry v pase. A to je ta nejlepší zpráva pro Vás! To je důkaz zdravého hubnutí. Já jsem taky první měsíc zhubl na váhu jen 4 kg, ale podle měření na Bodystatu to bylo 6,5 kg tuku.

 

Další věc je psychického rázu. Znáte to, že když se o něco moc snažíte a moc se sledujete, tak to často má naprosto opačný efekt. Včera mi psala paní Katka, která v mém kurzu zhubla přes 17 kg. A to tím způsobem, že dodržovala jídla. Vážila se jednou za měsíc. Vždy byla překvapená tím výsledkem a dalo jí to další sílu do hubnutí.

 

Naopak kdo sleduje váhu každý 2. den, tak se diví. Protože váha např. u žen často kolísa i podle menstruace, kdy tělo různě manipuluje s vodou a v těchto dnech vodu drží. Tedy nestresujte se, možná by bylo lepší, kdybyste váhu vyhodili a sledovali jen oblečení a centimetry.

 

Dále mám pro Vás pár tipů na zajímavé chuťovky při hubnutí

Zelí a zelný salát

Úplně nejlepší zelenina je zelí. Je to levné. Asi nejlepší je kvašené. Ale i klasické bílé zelí je výborné k hubnutí. Obsahuje naprosto mizivé kalorie. Můžete ho níst i kilo během dne. Obsahuje hodně vlákniny a když přidáte zelí ke každému jídlu, tak tělo bude mít pocit zasycení a bude rychleji trávit a spalovat.

Byl jsem u číňánů na jídlo a zaujal mě jejich zelný salát s koprem. Receptů najdete hodně. Vyloženě se jen nakrouhá zelí, udělá se zálivka ocet + cukr (tady by možná šlo dát stévii), přidá se kopr a hlavně tam dávají nakrájený celý citron i s kůrou. A můžu Vám říct, že to tomu dává šmrnc. Tak dobrý salát jsem už dlouho nejedl. Nechávají ho uležet 4 dny v lednici. Už ho tam mám taky:-)

Bojíte se nadýmání? Po pár týdnech to přejde a Vaše tělo si zvykne. Takže nadýmat Vás postupně přestane až Vám střeva začnou opět normálně fungovat.

 

A ještě mám pro Vás tip na chuťovku k televizi

Chipsy z batátů (sladké brambory) nebo z celeru

Stačí nakrájet na tenké plátky batáty nebo celer a dát je do trouby. Doporučuji fakt tenké plátky, ať to máte rychle a pěkně to křupe. Jak dlouho? Musíte to hlídat. Já je předevčírem spálil na uhel. Odhaduji to na takových 15 minut, ale záleží to na tlouštce plátků. To jen tak, kdybyste měli chuť na něco zajímavého.

 

A jak se teď stravují já?

Mně už nyní o zhubnutí moc nejde. Váhu nesleduji. Snažím se nabrat trošku víc svalů a vyrýsovat břicho. To je nyní můj cíl.

Takže jím jídla podle jídelníčku, nejčastěji na snídani vajíčka + zeleninu a žitný chleba, na svačinu klasickou svačinku: žitný chleba + zelenina + bílkoviny, oběd je u mě nyní nejčastěji kuřecí nebo krůtí na styl číny + rýže a salát ze zelí.

Odpoledne nyní už dávám jen 2 svačinky. Cca od obědu do 20 hodin nic nejím, jen piji vodu, čaj nebo kávu. Potom jdu cvičit v 18 hod. První jídlo jím kolem 21 hod. A to nejčastěji buď vařená vajíčka + zeleninu a nebo mozarellu + zeleninu. Večer si potom dělám ještě koktejl – tvaroh + mléko + 1 kiwi a vše rozmixuji.

Tedy nyní jím 5 jídel denně, po obědě mám takový částečný půst a večer cvičím. Vidím na sobě, že i ten poslední tuk jde dolů. Ale u mě už pomalu. Jooo není to to, co na začátku. Ale baví mě to a vím, že celý život mám ještě na zlepšení.

Pokud chcete zhubnout z vyšší nadváhy, tak se držte zásad mého kurzu. Jestli Vám jde o zhubnutí posledních kilogramů, tak můžete zkusit i můj nynější postup.

Tak vzhůru do hubnutí! Stojí to za to!

Na mě se teď dokonce nějaké 2 slečny usmívaly a to se mi tak na ulici už 29 let nestalo:-)))

Držím Vám palce, Tom