Jídelníčky na hubnutí

Které jídelníčky lidem nepomohly, které znamenaly úbytek a následný JOJO efekt a co je u nich špatně? 

Obrací se na mě hodně lidí s tím, že až po přečtení mé knížky zjistili, co u nich bylo špatně a až teď se jim daří shazovat kila. U každého je to jiné. Každý začíná v jiné startovací pozici, ale chci Vám vysvětlit to nejdůležitější s čím lidi měli problémy a která stravy jim nepomohla a hlavně PROČ?!

 

Jídelníček založený na větším přísunu ovoce

Snídaně: ovocný salát se sezónním ovocem

Svačina: 1 jablko, musli tyčinka

Oběd: Kuřecí prso, zeleninový salát, 1 brambor

Svačina: 1 banán, musli tyčinka

Večeře: 1 bílý jogurt

Vysvětlení jídelníčku:

Ovoce není špatné, protože sice dodá hodně vitamínů, ale zároveň obsahuje i hodně cukrů. Tento jídelníček není špatný, pokud nemáte žádnou nadváhu. Dokonce může fungovat, pokud ho začnete používat, ale brzy se tělo sekne, protože dostává málo živin a velmi se Vám zpomalí metabolismus. Taky budete mít hlad, protože výkyvy cukrů po ovoci a nedostatek jiných živin – hlavně bílkovin způsobí velké zpomalení metabolismu.

Hodně lidí mi psalo, že se takto stravují už třeba rok, hodně cvičí a nevidí výsledky. Důvod je ten, že je jídla strašna, STRAŠNĚ málo a výživově je naprosto nedostatečné i pro ženu, která má sedavé zaměstnání.

Proto je třeba přidat mnohem více živin, pokud chcete odstranit další tuk.

 

Nejčastější jídelníček, který lidem nefunguje

Snídaně: cereálie s jogurtem a ovoce

Svačina: jablko nebo banán

Oběd: kuřecí plátek nebo filé, brambory a zelenina

Svačina: jogurt

Večeře: zeleninový salát

Vysvětlení jídelníčku:

Jednoduše řečeno s metabolismem ženy nebo muže toto nepohne. A základem i mého zhubnutí o 27 kg, bylo rozjet metabolismus. Když byste si náhodou spočítali kalorický příjem takového dne, tak zjistíte, že žena by měla přijmout minimálně 2 x tolik jako je v tomto jídelníčku.

Dávat si na svačinu samotný jogurt nebo ovoce nedává smysl, protože tady chybí jednak více vlákniny, tedy zeleniny a taky i větší přísun bílkovin.

Opět si tímto jen zpomalíte metabolismus a tuky zůstanou na svém místě. V počátku budete sledovat možná pokles váhy, ale to bude pravděpodobně jen voda, protože je v tomto jídelníčku minimum sacharidů a tak voda odteče. To je nejčastější omyl – úbytek na váze, neznamená zmiznutí tuku v těle. Rozhodně je potřeba vyměnit svačinky, přidat živiny u večeře a změnit celou snídani.

Tukožroutská polévka

Recept na tukožroutskou polévku je velmi jednoduchý. Do velkého hrnec dáte 1 masový bujón a poté přidáte co největší množství různé zeleniny. Základem je ovšem zelí, potom papriky, rajčata, cuketa, cibule, česnek. Lehce osolíte a opepříte.

Během této diety jíte jen tuto polévku a další dny si můžete přidávat např. k obědu jednu uvařenou bramboru. Čím více jí sníte, tím více zhubnete.

4. den už vůni polévky nemůžete ani cítit a já vařenou zeleninu a hlavně kombinaci papriky+ zelí nemůžu cítit dodnes jen díky této polévce.

Vysvětlení této diety a varování!

Sám jsem tuto dietu před několika lety zkoušel. Nic horšího jsem nikdy nezažil. Opravdu zhubnete. Já jsem pomocí ní zhubl 6 kg. Ale cítil jsem se pořádně slabý a málem jsem po skončení diety odpadal.

Po této dietě ale čekejte pořádný JOJO efekt. Během 7 dní jsem zhubl 6 kg a během dalšího měsíce jsem přibral 8 kg. Tedy má váha byla ještě větší, než před touto dietou.

Ani úprava stravy po této dietě nepomohla. Budete mít vlčí hlad a pořádně si zpomalíte metabolismus. Přesto jí každý rok plno lidí zkouší a potom se pohybují v tom začarovaném kruu diet jako já kdysi.

Jsem zásadně proti dietám a toto je ta nejhorší volba, kterou byste mohli udělat!

Nízkosacharidový jídelníček

Snídaně: vaječná placka, 2 celá vajíčka a 2 bílky, zelenina

Svačina: jogurt + zelenina

Oběd: plátek rybího nebo kuřecího masa, velká zeleninová obloha

Svačina: jogurt

Večeře: zeleninový salát se sýrem, semínky

2. večeře: proteinový koktejl

Vysvětlení jídelníčku:

Nízkosacharidovou dietu jsem taky zkoušel a taky Vám ji nemůžu doporučit. Hodí se spíše pro sportovce, kteří mají větší podíl svalové hmoty. Velkým rizikem je to, že jednak si můžete způsobit hodně zdravotních problémů, přinesete Vám to únavu a hlavně, pokud nyní omezíte sacharidy a potom je začnete přijímat, tak většinou skoro vše přiberete.

Nejhorší pro mě bylo, že jsem se nemohl dostat z následného JOJO efektu. Prostě jsem už nevěděl, co mám jíst, protože jsem po všem přibíral další a další kg.

V totmo jídelníčku je problém, že pokud tělu nedáte některé živiny – v tomto případě sacharidy, tak mu budou chybět a často se sekne. Tedy nezačne brát z tukových zásob, ale jednoduše si tuk drží, protože neví, co horšího může přijít.

A především Vás bude trápit každodenní nesnesitelná chuť na cokoliv sladkého!

 


Sdílejte, prosím, toto vysvětlení s přáteli, aby někdo nedělal zbytečnou chybu, jako třeba já.


Jak vypadal můj jídelníček, po kterém jsem zhubl 27 kg a nepřibral?

Základ mého jídelníčku

Sestavil jsem si jídla tak, aby měla všechny složky – tedy bílkoviny, tuky i sacharidy.

Začal jsem jíst mnohem více než dříve a každé jídlo jsem doplnil zeleninou.

Nevažil jsem množství jídla, ale snažil jsem se dodržet pravidelnost a jíst do sytosti.

Vyloučil jsem cukr, bílou mouku a začal jsem víc pít.

Jedl jsem běžné suroviny dostupné v obchodě a nepoužíval jsem žádné spalovače tuku, koktejly ani prášky na hubnutí.

Vydržel jsem 12 měsíců a zhubl jsem 27 kg a 33 cm v pase.

Jak můžete zhubnout i Vy a co není třeba

Není potřeba dodržovat sestavený jídelníček a počítat kalorie – mě to nebaví a zhubl jsem i bez toho.

Nemusíte cvičit a chodit do posilovny, často stačí jen přidat běžný pohyb nebo volit procházky.

Pokud máte velkou obezitu jako já, půjde to ze začátku výborně. Potom se to začne zpomalovat, ale zvládnete to.

Musíte si vytvořit a oblíbit pár jídel a ty opakovat – je to nejsnazší cesta.

Vytvořil jsem si proto i jednoduché recepty, které mi nezaberou čas a v kuchyni tak netrávím dlouhé hodiny.

Kniha o mém hubnutí s jednoduchými recepty

O mém hubnutí jsem napsal knihu, která se stala za 2 měsíce bestsellerem a mnohým už se povedlo zhubnout i 12 kg za tuto dobu. Pokud už nechcete žít s obezitou další roky a zkoušet diety, nebo jste došli do fáze, že už nevěříte ničemu, věřím, že Vás knížka může inspirovat. Najde v ní 80 stran textu o mém postupu, vysvětlení, co jsem dělal a PROČ a taky přes 80 receptů od snídaní, přes svačinky až po večeře a dezerty, které připravíte snadno do 30 minut.

Jen díky zjednodušení a využívání běžných potravin jsem dokázal dojít až nakonec a váha se mi nevrátila.

Kniha Břicháč Tom – Jak jsem zhubl 27 kg a jak můžete i Vy?

Přes 100 tisíc prodaných výtisků za 1,5 roku.

Aktuálně nejprodávanější kniha o hubnutí se zdravými recepty.

Tato kniha má na FB přes 100 tisíc fanoušků. Přidejte se k nám!


Mé motto:  Zhubnout může každý, pokud nepřesvědčí sám sebe, že nemůže!


Co byste o knížce měli vědět?

Tato kniha vyšla z mého zhubnutí o 27 kg a shrnuje všechny mé kroky a postupy, které jsem si na sobě vyzkoušel. Je psaná velmi jednoduchýcm a stručným stylem, aby ji pochopil opravdu každý. Je to návod mého hubnutí, který kdybych měl v ruce před 2 roky, tak jsem si ušetřil mnoho trápení a promrhaného času.

To, co se všude píše a přitom každý tvrdí něco jiného, tak jsem vyzkoušel sám na sobě. A co opravdu funguje? To se dočtete v jednotlivých kapitolách knihy.

Dozvíte se, co jsem jedl, kdy jsem jedl a z čeho jsem si jídla skládal. Nebudete počítat kalorie! Nebudete si vážit každý kousek jídla. Budete jíst zdravě, ale chutně pomocí běžných potravin.


Pro koho je knížka určena?

V této knize najdou cenné informace hlavně ti z Vás, kteří se potýkají s nadváhou už delší dobu a zápasí s dietami. Uvidíte, že to zvládnete i bez diet a bez boje.

Kniha je ale určena pro všechny, kteří chtějí zhubnout kila a je jedno jestli 6 nebo 15 kg. Důležité je, že jste se rozhodli a jste ochotní pro změnu postavy udělat cokoliv, jako já před 2 roky. Tato kniha bude Vaší příručkou, kde najdete rady pro každý den, ale i chutná jídla, která Vám zaberou maximálně 30 minut času.

Myslím, že si knihu oblíbíte i Vy, kteří se stravujete zdravě a hledáte jen další inspiraci na rychlovky, které jsou bez cukru a přesto budou chutnat celé Vaší rodině.

 

Tato kniha není dieta – jsem zásadně proti nim!!!

Ukázkové stránky z knihy

- kniha obsahuje přes 77 stran rad a mých postupů s jídelníčkem, popsanými všemi potravinami, které jsem používal a postupy jak jídla kombinovat.

- všechny recepty jsou bez přidaného cukru!!!

- v knize není žádná omáčka kolem, ale pouze fakta, která jsou pro hubnutí důležitá

- kniha obsahuje přes 80 receptů od snídaní, svačinek, obědy, večeře a dezerty

- 99%  receptů obsahuje běžně dostupné potraviny, které seženete v každém obchodě

- nebudete muset vařit 2 krát – pro sebe, kdo chce hubnout a pro rodinu zvlášť, tato jídla sní i chlap a děti – můžu potvrdit z ohlasu svých známých, kamarádů a lidí, kteří si knihu už otestovali

V knize najdete odpovědi na otázky,

které Vám dodnes nedovolily zhubnout

  • proč někdo jí zdravě a přesto nehubne?
  • proč někdo přibere i po rohlíku a jak to změnit?
  • proč někdo cvičí jak o život a přesto má na sobě vrstvy tuku?
  • jak je možné, že někdo nepočítá kalorie, necvičí a zhubne i 30 kg?
  • proč Vám může ovoce zabránit v hubnutí, i když je zdravé?
  • kdy můžete jíst i knedlo, zelo, vepřo a nepřiberete po něm?
  • jak donutit tělo, aby spalovalo tuk, i když spíte?
  • proč jsem zhubl a přitom jsem si nehlídal tepovou frekvenci?
  • proč musíte občas sníst i něco nezdravého, jinak Vám hubnutí nepůjde?
  • jak si udělat chutné jídlo, které sní i celá rodina a nestát v kuchyni celý den?
  • proč káva neškodí hubnutí a může Vám naopak pomoci?

..a mnoho dalších rad, které Vám dodnes chyběly…

Co na knihu říkají?

Recenze z portálu Heureka

více recenzí

Břicháč Tom – Jak jsem zhubl 27 kg a jak můžete i VY!

shadow-ornament