Staňte se fanouškem stránky a můžeme začít s hubnutím! 

Jak nepřibrat na Vánoce

… a po Vánocích rychle zhubnout

prezirani

Protože jsou Vánoce za rohem, chci Vám ukázat zásady, kterými se já budu řídit, abych nepřibral ani kg a ještě zhubl

Jsem rád, že chcete hubnout podle mého návodu, ale chci Vám ukázat proč v tomto týdnu nezačínat hubnout. Jednoduše proto, že to v tomto týdnu nemá smysl. Vy si stejně to nezdravé jídlo dáte a může to být cokoliv a budete mít z toho ještě horší pocit a špatné svědomí.

Proč jste teď na podzim přibrali?

Je to jednoduché jak facka. Máte doma kočku nebo psa? Všimli jste si, že na zimu přibrali? Víc žerou a mají prázdné misky? Zvířata si totiž dělají na zimu zásoby, aby přežili.

Stejné je to i u člověka. Ten si taky podvědomě dělá zásoby. Máte větší chuť na sladké, více toho sníte a váha jde nahoru. Mně se ale tento podzim povedl husarský kousek. Minulý roky to bylo jinak, ale tento podzim jsem zhubl další 3 kila tuku. Takže moje váha už není 107, jak na začátku, ale rovných 80 kg. Musím změnit i ten obrázek na tomto webu, protože už je to 27 kg, které jsem celkově od minulého roku zhubl.

Teď je pro Vás ale důležité hlavně už přes Vánoce nic dalšího nepřibrat!

Je lepší to už teď vydržet, ale hlavně nepřibrat. Připravil jsem pro Vás zásady, kterými se já budu řídit a které i Vám pomůžou. Pokud Vám toto přišlo emailem, tak mé rady budete dostávat co 3 dny. Pokud jste si článek přečetli na internetu, tak se můžete dole přihlásit, aby Vám mé rady chodily a společně jsme zhubli.

Základní princip z čeho jsem přibíral a čemu se teď spíše vyhnout.

Během toho roku, co jsem zhubl, jsem zjistil důvody, proč jsem vlastně přibíral. Nebylo to proto, že bych jedl moc tuků. Naopak jsem jedl moc sacharidů a ty jsou naprostá smrt z hlediska přibírání. Možná jste už slyšeli někde o tzv.dlouhých sacharidech a pomalých.  Více o tom napíšu později, ale je pro Vás podstatné teď vědět, že těm rychlým se musíte vyhnout! Nebo je aspoň naprosto minimalizovat!!

Rychlé sacharidy jsou všechny sladkosti: Cukroví, sušenky, tatranky, cola a všem v čem je ten bílý sajrajt, cukr! Je taky samozřejmě v alkoholu a pivě. Když si těchto věcí dáte hodně, tak se Vám vyplaví hodně inzulinu do krve. Jenže tělo nedokáže všechen ten cukr zpracovat a začne se usazovat v podobě tuku. To je ten důvod, proč jsou lidi a možní i Vy tlustí právě ze sladkostí.

Další blbý FAKT: Když jíte hodně sladkostí, tak máte nevyrovnanou úroveň inzulínu a brzo máte zase hlad.

Určitě to znáte, vezmete si ráno třeba koláček a potom tatranku. Za půl hodiny máte chuť na další sladkost. To je špatně, protože potom celý den doslova žereme jen sladké věci a můžete přibrat i 500 g tuku. To už je potom opravdu dost špatný stav a když je to každý den…

Zkuste teď před Vánoci udělat tyto kroky

Omezte co nejvíce tyto rychlé sacharidy a dopřejte si je jen na té návštěvě, když opravdu je ta příležitost. Zvyšte přísun vody, protože tak se zasytíte a nebudete mít tak často hlad.

Abyste byli zasycení hned od rána a neměli žravou náladu celý den, tak si na snídani vezměte něco s bílkovinami, zeleninou, zdravými tuky a dlouhé sacharidy. Tady na obrázku vidíte takovou mou běžnou snídani. Jsou to buď vařená vajíčka nebo míchané (3 kusy), k tomu talířek zeleniny a žitný chleba namazaný obyčejným máslem.snidane

K tomu piji zelený čaj, abych hned od rána zrychlil metabolismus. Můžete si dát i kávu, to je celkem jedno.

Doporučuji Vám teď nejíst na snídani ovoce, protože byste měli přes den jen hlad a užírali všechno možné. I v ovoci jsou totiž ty špatné sacharidy a když jíte hodně ovoce i z toho můžete přibírat!

Potom byste přes Vánoce opravdu přibrali hodně, jak to bylo třeba v minulých letech a jak to bylo i u mě. Mimochodem já vždy přes Vánoce přibral okolo 4 kg :-) Minulý rok jsem ale i přes Vánoce udržel v pohodě váhu.

Dejte si vlákninu

Vláknina totiž zvětšuje objem jídla a nebudete mít tak pořád hlad a chuť na sladké.

Zkuste si během dne dát něco s vlákninou. Ideálně i po ránu třeba k té snídani. Vláknina je třeba právě v žitném chlebu. Je jí hodně v zelenině. Je i v jablku, to si můžete dát na svačinu třeba jablko a jogurt. Hodně jí je v luštěninách, takže když si dáte něco s hrachem,  fazolemi je to značka ideál. Najdete jí i v kořenové zelenině nebo oříšcích. Každý den si dejte aspoň 3 věci, které mají vlákninu. Tak zajistíte, že tělo bude mít pocit, že sní mnoho, protože vláknina zvyšuje objem potravy. Budete mít taky větší stolici. Ale zároveň nebudete mít tak často hlad a i když sníte něco nezdravého, tak to nebude mít následky! A o to nám jde!

Můžete si i koupit vlákninu připravenou – jablečná vláknina se to jmenuje. Prodávají to ve zdravé výživě. Přidejte si do jogurtu třeba malou kávovou lžičku. Je to prášek jako skořice.

Kolik toho jíst a co?

Nemusíte nyní jíst hodně. Stačí Vám 4 porce denně. Když bych si dal na snídani vajíčka, tak na oběd cokoliv běžného, jako kuře a rýži. Hlavně trošku omezte nebo úplně zapomeňte na smažená jídla.

Odpoledne jako svačinu jím žitný chleba, máslo, sýr nebo šunku a k tomu kousek libovolné zeleniny.

A večer třeba celozrnné pečivo a k tomu sýr, zeleninu nebo šunku. Můžete si dát i rybu. Dělám si i zeleninové saláty. Přesně složení popíšu později.

Teď to podstatné! Co když zhřešíte?! 

Pokud víte, že budete jíst nezdravě, tak Vám dám první pomoc, jak to přežít bez přibrání!

Když víte, že půjdete na návštěvu a bude tam alkohol nebo sladké, tak si předtím dejte jednak něco tučného a nebo něco s bílkovinami. Naprosto ideální je si dát k tomu sladkému zeleninový salát, ale tím Vás nebudu trápit. To asi moc reálné nebude na návštěvě.

Když si dáte totiž něco mastného nebo s bílkovinami, tak se budou další přijaté cukry zpracovávat pomaleji a nebudou se ukládat v podobě tuku!!

Takže na návštěvě je dobré si dát třeba kus uzeného, šunky, špek, topinku a sladké až potom. Tímto způsobem nepřiberete. Mám to vyzkoušené.

Bílkoviny jsou pro hubnutí hodně podstatné, víc Vám o tom napíšu příště. Já třeba jsem takový vejcožrout. Ne, nebojte se, nezvyšují cholesterol pokud víte, kdy je jíst a jak. Někdy sním i 6 denně. Tady je třeba moje fotka z cesty na lyžování ještě minulý rok, kdy jsem byl ve fázi hubnutí a na svačinku jsem si dával vajíčka:-)

vajicko_cesta

To byly takové první moje rady a záchrana pro Vás na nadcházející svátky. Zkuste se něco z toho použít a nepřiberete!

Hubnout začneme hned po svátcích.

Prosím sdílejte článek, ať pomůže i ostatním.

* Denotes Required Field

Current ye@r *

Tak co tlusťoši, jdeme na to? 

Nebo si budete hledat další a další důvody, proč nezhubnout? Hledat nejjednodušší cesty? Hledat další návody na hubnutí? Držet nesmyslné diety a přibírat další kila tuku?

  • jak zhubnout během týdne až 3 kg
  • můj návod, jak jsem zhubl k dnešnímu dni už 29 kg a nepřibral
  • moje jídelníčky, jak jím, co jím a kdy jím
  • cvičit stačí 2 x týdně 30 minut
  • nebudete si kupovat žádné prášky na hubnutí ani počítat kalorie!!!

ZAČÍNÁME HUBNOUT

Po zadání emailu Vám přijde na email můj návod, jak začít hubnout, přečtěte si ho, nachystejte vše potřebné a začínáme!

privacy Neposílám spam, ale návod na Vaše hubnutí!