11 principů mého úspěšného hubnutí

shadow-ornament
  • 1.

    princip: Méně složitá jídla, méně ingrediencí = méně chutí.

    Všiml jsem si, že moje tělo je moc rozmlsané. A čím více mu dávám příležitostí k dalšímu mlsání, tím je ještě rozmlsanější. Potom to je k nezastavení. Proto se snažím nevařit složitá jídla. Zaměřit se na ty jednoduchá, která jsou složena z 1-3 potravin. Tím si vychutnám chuť jídla a nedráždím tělo dalšími chutěmi, které by způsobily jen další lavinový efekt.

  • 2.

    princip: Čím méně jídla budu tělu dávat, tím více bude šetřit!

    Tělo funguje jako výborný stroj. Čím méně mu dáváte jídla, tím více šetří, aby mohlo fungovat. A tím více si ukládá pro případ nouze do tukových zásob. Naopak čím více mu dáváte správného jídla, tím více tuku se zbavuje, protože ho nepotřebuje. Když má dost, nemá důvod si dělat zásoby. Je to snadné. Většina lidí, ale zaškrtí příjem, aby tělo spalovalo tuky. Jenže z tohoto směru, to tak lehce nefunguje.

  • 3.

    princip: Cukr je škodlivější než tuk.

    V poslední době máme fóbii z tuku. Všude se doporučuje jíst light potraviny, teď to všichni kupují a myslí si, že „light“ rovná se začátek hubnutí:-) Je opravdu ten tuk špatný? Samozřejmě přepalovaný tuk je špatný, ale zdravý tuk je potřebný. A zdravý tuk je třeba i v oříšcích. A takový tuk z ořechu je mnohem zdravější než cukr. Je velké množství potravin, které jsou nízkotučné, ale tuk je nahrazen cukry. V těchto případech raději tuk, než další cukr navíc.

  • 4.

    princip: Ovoce = cukr. Cukr = přibírání.

    Netvrdím, že ovoce je špatné, nebo snad dokonce škodlivé. Je výborné pro každodenní zdravou stravu. Obsahuje spoustu vitamínů. Není ale vhodné pro období hubnutí. Fruktóza obsažená v ovoci se velmi lehce a ráda ukládá ve formě tuku v těle. Ovoce tedy kldině jezte, je zdravé. Když chcete zhubnout, omezte to na 1-2 kusy denně a jedině k jídlu. Pokud nemáte dostatek pohybu, větší porce Vám mohou hubnutí zpomalit.

  • 5.

    princip: Nízko-sacharidové diety si nemůžu dovolit!

    Princip všech diet od ketonové po proteinovou a nízko-sacharidovou je vždy stejný. Omezit sacharidy, přidat bílkoviny a držet. Pokud to držíte pár dnů. Je to v pořádku. Pokud nemáte pohyb, držíte to dlouhodobě např. 3 týdny, tak se vystavujete hned několika problémům. Tělo zpomalí metabolismus, odstraní z těla vodu, má nedostatek sacharidů, které potřebuje a dochází k narušení celého trávení. Pokud to držíte 3 dny, není problém. Pokud několik týdnů, tak výsledky na váze uvidíte. Ale co potom? Co po skončení diety? Váha poleze velmi rychle nahoru, pokud člověk další měsíce až roky nedodržuje přísný režim. Proto si já tyto diety dovolit nemůžu. Zkusil jsem. Ztratil jsem při hubnutí asi 5 měsíců. Mohl jsem zhubnout rychleji, kdybych se v jednu chvíli nezaměřil na tyto diety. Děkuji, ale už tu chybu neudělám!

  • 6.

    princip: Tělo hubne ve skocích. Týden stagnace nic neznamená.

    Hubnutí těla není v jedné linii. Neznám člověka, který by každý měsíc zhubl stejnou váhu. Tělo hubne ve skocích. U mě jsou často 4 dny beze změny a další den váha skočí o 0,5 kg. Proč? Já si to vysvětluji tím, že tělo potřebuje nějaký čas na změnu. Pokud ztratíte 10 kg tuku, tak tělo si na to musí zvyknout. Taky Vás částečně zkouší, jak se budete chovat dál. Budete ubírat jídlo nebo přidávat? Tělo vždy musí zajišťovat nějakou rovnováhu. Tedy nesledujte změny každý den. Je to chyba. Sledujte výkyvy týdnů a 14 dní. Potom jsou vidět změny. Proč Vám to radím? Protože vše beru z vlastní zkušenosti a největší problémy s hubnutím jsem měl při vážení 2 x denně. Nedělejte to stejně blbě jako já na začátku!

  • 7.

    princip: Co je tmavé, nemusí být zdravé!

    Často se mi ze začátku stávalo, že jsem si koupil tmavé pečivo a myslel jsem, jak jím zdravě. Bohužel! Některé rohlíky, bagety i chleba jsou jen obarvené karamelem a jejich složení je velmi podobné bílému pečivu. Tedy ne vždy je tmavé to, které byste měli při hubnutí kupovat.

  • 8.

    princip: Nezdravé jídlo, potřebuji taky!

    Některé diety říkají, že musíte navždy vynechat vše nezdravé. Nikdy už nejíst chipsy, hranolky ani pít kolu. Ale proč? Pro člověka slovo „nikdy“ znamená velkou výzvu. Znáte to: „Zakázané ovoce nejlépe chutná“. Čím více věcí si budete „navždy“ zakazovat, tím častěji si je budete dávat. Proto já si je nezakazuji, ale naopak si je vždy jednou za čas (cca 1x týdně) dávám a mám z nich radost. Dokonce si je plánuji. Někdo říká: Nesmím jíst pizzu, abych zhubl. Já si říkám: Do soboty to držím, v sobotu si dám velkou pizzu! A dávám si i to nejhorší, co si jen můžete představit:-) Dorty, pečivo, smažené sýry, langoše, cokoliv…

  • 9.

    princip: Děláš to pro sebe!

    Většina lidí hubne, aby se cítili dobře v oblečení před jinými. Abyste se nestyděli a aby Vás ostatní obdivovali. Ale je to to nejdůležitější?! V oblečení se jiným ukazujete pár hodin denně. Ale se svým tělem jste celých 24 hodin. A velká nadváha se projevuje např.: zadýcháváním do schodů, větší dušností i v klidu, pocením, nafouklým břichem, zácpou, vysokým tlakem, cukrovkou, nespavostí, nedostatkem energie a častou únavou, depresemi a vším ostatním, co na tyto příznaky navazuje. Děláte to tedy hlavně pro sebe, protože Vám to může výrazně zlepšit život!

  • 10.

    princip: Co pokazíš u jídla, nedoženeš cvičením!

    Jídlo je u hubnutí to nejpodstatnější. Dá se zhubnout i skoro bez pohybu. Pohyb je bonus navíc a jde to s ním lépe. Ale není to vše! Pokud budete jíst nezdravě, ale hodně cvičit, tak nemusíte vidět vůbec žádný výsledek. Tělo možná nebude přibírat, ale nemusí ani hubnout. Strava je základ.

  • 11.

    princip: Šampioni se nerodí přes noc!

    K tomu, abyste zhubli, budete potřebovat čas. Hodně času a hodně přemáhání. Někteří z mého kurzu zhubli od ledna mezi 4 – 10 kg. To jsou super výsledky. Dokonce lepší než u mě za 2 měsíce! Ale to není konec. Další kila jdou pomaleji. Člověku se nechce, je zlenivělý chodit cvičit, nevidí rychle výsledky a většina lidí to v této fázi zabalí. Takže nečekejte, že po 2 měsících budete jak modelka. Nebudete, ale jste na nejlepší cestě k té modelce. Zatímco ostatní se budou vracet ke svým velkým velikostem oblečení, Vy budete kráčet dál a blíž cíli. Možná pomaleji, ale jistě. Kdo si počká, ten se…

Kde najdete můj návod hubnutí? V mém kurzu online

shadow-ornament

Tady je pokrok jednoho našeho člena rodiny, který hubne podle mého kurzu. Měl velmi vysokou nadváhu a takto se mu daří po více než měsíci bojovat:

aktualizováno:

13.2.:  váha 89,5 kg

20.2.: váha 88 kg

shadow-ornament

Online kurz Břicháče Toma

3 měsíce s plnou podporou hubnutí

Online kurz Břicháč Tom na 3 měsíce obsahuje

  • můj jídelníček s přesnými jídly, které jsem jedl
  • potraviny, které využívám + kde je koupit
  • recepty na jednoduchá jídla, která vařím
  • jak spalovat tuky rychle a nedřít se hodiny v posilovně (návody a vysvětlení)
  • desítky kapitol plných informací, videa, osobní zkušenosti
  • bez počítání kalorií , vše jednoduše a efektivně
  • cvičení bez dodržování tepové frekvence
  • přístup k informacím navždy, vše online z Vašeho počítače
  • 3 měsíce každý den nakopnutí – nebudete v tom sami!
  • možnost osobní konzultace a zodpovězení dotazů

Co to je vlastně za kurz a jak to probíhá?

Kurz probíhá online, takže můžete sledovat vše z domu a nikam nemusíte chodit. Po objednání a zaplacení kurzu získáte přístup ke všem informacím.

Tedy k mému jídelníčku, návodům, vysvětlením, motivaci. Následně se přihlásíte do mého 3-měsíčního kurzu a každý den Vám přijde,jako účastníkovi kurzu, email co dělat, na co se zaměřit, jak řešit každodenní problémy s hubnutím, jak se naučit pít, jak cvičit, jak si vše zjednodušit, jak obměnit jídla. Každý den po dobu 3 měsíců. Vše je z mé vlastní zkušenosti. Máte taky možnost

Účastníci mého kurzu mi píšou, že právě tento každodenní email jim nejvíce pomáhá při hubnutí. Vidí, že v tom nejsou sami a pořád je drží motivace.V kurzu jsou muži od 25 let do 60 let. Ženy od 18 do 65 let. Jedna paní hubne i dcerou, která má ještě méně let. Jídelníček funguje na všechny kategorie.

U 2 klientek jsem jídelníček obměňoval, protože nebyly výsledky podle představ, takže jsem poradil individuální postup. Na každého funguje něco jiného, ale 99% účastníků sleduje úbytek váhy i cm. Ty výsledky jsou mezi 2-7 kg během měsíce a 2-11 cm v pasu.

Ukázky z kurzu

Po kliknutí na obrázek získáte plné zobrazení

shadow-ornament

Další kapitoly jsou obsahem kurzu a další jsou obsahem každodenního nakopávače,

který účastníci kurzu dostávají každé ráno v 6:00 hod na email.

Ukázka každodenního nakopávače pro účastníky kurzu

Jste rozhodnuti zhubnout? Začněte hned se mnou

Více informací o kurzu zde

shadow-ornament

Účastníci kurzu mi napsali…


Dobrý den Tome,

nejsem příznivcem Facebooku, přesto Vaše příspěvky sleduji téměř každý den. Rovněž každý den sleduji Vaše webové stránky, ke kterým mám přístup v plném rozsahu. Sám prostřednictvím Facebooku z různých důvodů nekomunikuji. Dovolte mi proto touto cestou Vám poděkovat za Váš přístup k nám, kteří se přihlásili do Vašeho kursu. Je mi 58 let, tedy jen o trochu starší než Váš otec (domnívám se , že je to on, jehož výsledky jste začal prezentovat). I přes svůj věk, jsem se rozhodl zapojit se do Vašeho kursu. Společně se mnou tento kurs využívá i moje manželka, která má rovněž nadváhu. Já sám jsem jsem měl 5.1.2014 104 kg, v sobotu 18.1.2014 jsem již měl 98,8 kg – je tedy vidět, že to skutečně funguje. Můj cíl je 85 kg do 31.5.2014.
Domnívám se, že finanční vklad, který jsem do kursu investoval, je skutečně v porovnání s jinými dietami minimální. Vaše nasazení, které  tomuto projektu věnujete, je obdivuhodné. 
Ještě jednou Vám jménem svým i manželky děkuji a přeji vše dobré.
S pozdravem Jarda.


Tome,díky Vám dnes jedu 6 den a ráno -2kg ani jsem to nečekala mám velkou radost a chut pokračovat, Jana.


Ahoj Tome, jsem moc ráda za to že jsem na Tebe narazila. Za týden dodržování Tvého jídelníčku jsem zhubla 2 kg. Moc dekuju za všechny rady. Petra


Tome, musím se přiznat, nejsem moc důvěřivá.Na začátku jsem váhala, zda do toho jít.Ale překvapilo mě vše, ty podrobné kapitoly, motivace a hlavně už jsem zhubla 3 kg!!! Nyní jsem moc ráda, že jsem na tebe narazila!!! Je to úžasný pocit a cítím se skvěle. Díky moc. Jitka


Tomáši, děkuji za přístup ke kurzu.Nemohla jsem od informací odtrhnout a říkám WOW! Je mi už jasné, proč to nemůže být zdarma, když jste si s tím dal tolik práce. Peněz rozhodně nelituji a věřím, že zhubnu těch svých 20 kg. Hezký den vám přeji a dekuji už nyní za vše Vladka


Ahoj Tome,

děkuji za bleskové vyřízení mého vstupu do kurzu. Myslím,že toho teď máte na svých bedrech požehnaně,ale klobouk dolů za to všechno,čímž jste si prošel a s čím vším se chcete s ostatními podělit;-)

Myslím,že celková částka za Váš kurz není ani trochu přehnaná,za to ohromné množství informací,které lidem poskytnete.Je to průměrná částka za jedno balení  “ zázračných “ pilulí na zhruba 1 měsíc,které stejně nemakají. To už je lepší si za ty peníze místo těch pilulí zaplatit permanentku na nějaké cvičení. Ale většina lidí je netrpělivá a co na sebe nabalovaly několik let,tak to pak chtějí mít za měsíc zhublé. 
Pracuji jako masérka a hodně se zajímám o bylinky,alternativní léčení a zdravý životní styl. Už jsem také ledacos na hubnutí vyzkoušela a tak jsem s velkým zájmem očekávala spuštění Vašeho kurzu. Já sama nepotřebuji zhubnout mnoho,asi 5kg abych lehce dopnula kalhoty,ale jak při masírování vydávám kupu energie a svalovinu mám také dobrou,tak potřebuji spíš vytvarovat určité partie a už se těším,jak vyzkouším Vaše rady.
Velmi Vám fandím a držím pěsti ve Vaší práci.
Mějte se hezky. Rita
http://rita-masaze.webnode.cz/

Můj kurz online z Vašeho domu můžete získat zde

OBJEDNÁVKA ZDE